لزوم تزریق۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در اجرای تونل کبیرکوه

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضروری بودن تزریق اعتباری معادل ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه تونل کبیرکوه، گفت: این پروژه یکی از مسیرهای منحصر به فرد و متصل کننده راه‌های شرقی غربی در استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،« محمد باقر قالیباف» صبح امروز که در راس هیئتی با استقبال مسئولان استان وارد ایلام شده بود در اولین برنامه سفر خود به شهرستان آبدانان رفت و از پروژه عظیم تونل کبیرکوه حدفاصل دو شهرستان آبدانان و دره شهر بازدید کرد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در این بازدید که استاندار و نماینده حوزه جنوبی استان ایشان را همراهی می کردند، در جمع خبرنگارارن اظهار کرد: مسیر مواصلاتی تونل کبیرکوه، یکی از مسیرهای منحصر به فرد و متصل کننده راه‌های شرقی غربی در استان است.

 

وی با بیان اینکه این مسیر، نیز یکی از مهم ترین مسیرهای ترانزیتی بار و مسافر به عراق نیز است، یادآور شد: این پروژه بیش از 10 سال است که آغاز شده ولی طی دو سال گذشته به دلیل تزریق مناسب اعتبارات پیشرفت خوبی داشته است.

 

قالیباف با اشاره به ضروری بودن تزریق اعتباری معادل 500 میلیارد تومان به این پروژه در راستای تسریع در اجرا و تکمیل این پروژه، گفت: در جلسه شورای اداری استان مصوبه خوبی در جهت پیشرفت این پروژه به تصویب برسد و در برنامه هفتم نیز به این پروژه توجه ویژه شود.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه در حال حاضر این پروژه 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تونل اصلی آن نیز 50 درصد پیشرفت داشته است، خاطرنشان کرد: سایر ظرفیت‌های استان با تکمیل زیرساخت و توسعه راه‌ها تکمیل می‌شود که امیدواریم با تعامل مناسب با دولت آینده این پروژه در اولویت قرار گیرد.

 

گفتنی است، «محمد باقر قالیباف» در پایان بازدید با جمعی از کارگران این پروزه در فضایی صمیمی دیدار و گفت و گوی کرد.

 

 

کد خبر 1063617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha