يادواره ۳۳ طلبه شهيد از شهداي طلاب مدرسه علميه امام جعفر صادق (ع) نکا برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) يادواره ۳۳ طلبه شهيد از شهداي والامقام طلاب مدرسه علميه امام جعفر صادق (ع) و گراميداشت ياد و نام عالم فرزانه حضرت آيت الله حاج شيخ رضا صادقي گلوردي درنكا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران، حجت الاسلام «سیدابراهیم میراحمدی» یکشنبه شب ( 16 خرداد) در یادواره 33 تن از شهدای طلبه حوزه امام جعفر صادق(ع) نکا اظهار کرد: امروز جهان شاهد پیروزی های مختلف به دلیل درک معارف و تعهد به آن است که از اندیشه و تفکر دینی یعنی مبانی امام صادق (ع) برمی‌خیزد.

 

امام جمعه گلوگاه افزود: دشمنان از همه توانشان برای محو تفکر شیعی استفاده کردند؛ اما شاگردان امام صادق (ع) استوار ایستاده اند و در برابر دشمنان مقاومت می کنند

 

وی با بیان اینکه بسیاری از دستاوردهای دنیای اسلام حاصل دست رنج فقها و مدرسه امام صادق (ع) است؛ گفت: پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب و دین و اسلام از وظایفی است که برعهده داریم و نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود.


حجت الاسلام میراحمدی افزود: ایستادگی انقلاب در برابر جریان استعمار و استکبار به‌ خاطر وجود علما است که رمز ماندگاری ما هستند.

 

وی تصریح کرد: پیوند علما و مردم یعنی اقتدار امت اسلام و امیدواریم در انتخابات پیش رو با انتخاب درست راه را برای این اقتدار هموار نماییم.

 

امام جمعه گلوگاه یادآور شد: اراده امامان و معصومین (ع) بر این بوده است که فقها و علما حلقه وصل با مردم شوند و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حاصل این تربیت هستند و عقیده، رفتار و اخلاق امام بزرگوار حاصل مدرسه امام صادق (ع) است تا به مدرسه آرمان خود تبدیل کنند.

کد خبر 1063676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha