طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» در استان اردبیل با ۲۰ درصد تخفیف آغاز شد

بحرالعلومی گفت: طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» همزمان با سراسر کشور با ۲۰ درصد تخفیف در کتب از امروز ۱۷ تا ۲۳ خردادماه در ۱۲ کتابفروشی استان اردبیل آغاز شد.

«عبدالله بحرالعلومی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» همزمان با سراسر کشور  با 20 درصد تخفیف در کتب از امروز 17 تا 23 خردادماه در 12 کتابفروشی استان اردبیل آغاز شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: کتابفروشی های شریعتی، ولایت، خیام، بهروز، حکیم، الدورادو، دکتر بوک، اورنگ، افق و مولانا در شهر اردبیل، کتابفروشی دانشجو در شهر پارس‌آباد و کتابفروشی دنیز در شهر مشگین‌شهر مراکز فروش کتاب در این طرح هستند.

 

این مقام مسئول افزود: سقف خرید برای هر خریدار همچون طرح زمستانه 2 میلیون ریال برای هر فرد است و علاقمندان حوزه کتاب می توانند از تخفیف 20 درصدی یارانه خرید کتاب بهره مند شوند.

 

بحرالعلومی با اشاره به اینکه این تخفیف برای کتاب های عمومی، کودک و نوجوانان و دانشگاهی پیش بینی شده است، تاکید کرد: این فرصت مغتنمی برای علاقمندان حوزه کتاب است تا از تخفیف های این طرح استفاده کنند.

 

وی اعلام داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مهمترین معیارهای اجرایی این طرح فصلی در دوران شیوع بیماری کرونا است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: این طرح زمینه توزیع عادلانه یارانه برای کتابفروشان و خریداران حوزه کتاب را نیز فراهم کرده است.

 

کد خبر 1063714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha