یادواره شهدا با محوریت گرامیداشت یاد شهید «یوسف پیرانه» در روستای فولادلوقویی برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی گفت: یادواره شهدا با محوریت گرامیداشت یاد شهید «یوسف پیرانه» در روستای فولادلوقویی به همت کانون فرهنگی هنری شهید علایی برگزار شد.

«امامعلی اسدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: یادواره شهدا با محوریت گرامیداشت یاد شهید «یوسف پیرانه» در روستای فولادلوقویی به همت کانون فرهنگی هنری شهید علایی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی تصریح کرد: این ویژه برنامه معنوی با حضور خانواده معظم شهدا و اهالی روستا در محوطه منزل شهید پیرانه برپا شد.

 

وی ادامه داد: سرهنگ اختری فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار سخنران ویژه این مراسم و در بخشی از این مراسم به نوحه خوانی و مداحی در رثای شهدای کربلا نیز پرداختند.

 

اسدی خاطر نشان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روستا از مهمترین اهداف برپایی این یادواره شهدا بود.

 

اسدی اعلام داشت: این برنامه معنوی با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج شهید علایی و کانون فرهنگی هنری شهید علایی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روستا برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: شهید «یوسف پیرانه» از مدافعان مرزی بود که در سال 97 به دست اشرار به شهادت رسید.

 

کد خبر 1063717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha