۲۵۰۰تن کالاهای اساسی دراستان سمنان توزیع می شود

مداح از اختصاص دو هزار و ۵۰۰ تن کالاهای اساسی برای توزیع در خرداد ماه ۱۴۰۰، به استان سمنان خبردادوگفت: این میزان کالاهای اساسی بر حسب سهمیه بین مردم توزیع خواهد شد .

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،«حمیدرضا مداح» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ تن کالاهای اساسی برای ماه خرداد به این استان سهمیه اختصاص یافته است، گفت: این میزان کالاهای اساسی بر حسب سهمیه بین مردم توزیع خواهد شد.

 

معاون صمت استان سمنان با اشاره به اینکه شکر سفید، روغن و برنج توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به استان سمنان اختصاص یافته است، اظهار کرد: در این طرح ۲۷۰ تن شکر سهم خانوار، به منظور مصرف مشتریان عمومی توزیع می‌شود همچنین یکهزار و ۵۰ تن شکر سفید سهم صنوف و صنایع با نوع مصرف صنوف تولیدی، واحدهای تولیدی و صنایع غذایی خواهد بود.

 

وی ابراز داشت: در قالب این طرح ۵۰۰ تن روغن مایع خوراکی سهم خانوار اختصاص داده شد که از سوی شرکت‌های مباشر تأمین در استان عرضه خواهد شد همچنین ۵۵۰ تن برنج هندی و ۲۰۰ تن برنج تایلندی از دیگر کالاهای اساسی است که با قیمت مصوب در سطح بازار عرضه خواهد شد ضمن اینکه گوشت مرغ گرم نیز بر اساس نیاز مصرفی استان روزانه در سطح استان سمنان توزیع می‌شود.

کد خبر 1063733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha