۱۰ دستگاه گوشی هوشمند بین دانش آموزان نیازمند ایجرودی  توزیع شد

سهرابی گفت: تعداد ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند به ارزش ۲۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تهیه و با حضور امام جمعه شهرستان ایجرود و جمعی از مسئولان در بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس کمیته امداد شهرستان ایجرود ، در مراسم اهدا تبلت به دانش آموزان نیازمند اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا و مجازی شدن آموزشها، نیاز به ابزار های هوشمند آموزشی یکی از الزامات دانش آموزان محسوب می شود که بسیاری از این عزیزان به دلیل عدم دسترسی به ابزار هوشمند آموزشی، با مشکلاتی مواجه می باشند .

 

حسن سهرابی با تاکید براینکه برخی از خدمات کمیته امداد کوتاه مدت وبرای رفع مشکلات روزمره بوده ولی برخی از این خدمات به عنوان سرمایه گذاری پرسود وجزو برنامه های پایدار و بلند مدت محسوب می شود، افزود: سرمایه گذاری در تحصیل دانش آموزان نیازمند نیز به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت تلقی می گردد.

 

وی اضافه کرد: یکی از خدمات ماندگار واثر گذار کمیته امداد امام خمینی (ره ) بعد از شیوع بیماری ویروس منحوس کرونا کمک به تحصیل دانش آموزان محروم ونیازمند از طریق تهیه واهداء تبلت وگوشی هوشمند بوده تا دانش آموزی به خاطر نداشتن تبلت وگوشی هوشمند از ادامه  تحصیل باز نماند .

 

رئیس کمیته امداد شهرستان ایجرود با قدردانی از همراهی خیران ونیکوکاران شهرستان گفت: به همت خیران وهم افزایی کمیته امداد در سال تحصیلی جاری بیش از 60 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند برای  دانش آموزان فاقد تبلت و لوازم کمک آموزشی کارسازی شده است تا دانش آموزی بخاطر نداشتن تبلت وگوشی از ادامه تحصیل باز نماند.

 

گفتنی است در حال حاضر 299 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد  شهرستان ایجرود قراردارند که از خدمات فرهنگی وتحصیلی امداد برخوردار می باشند.

کد خبر 1063736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha