برگزاری اجرای زنده کنگره جهانی «پیامبر رحمت (ص) در آئینه ادب و هنر» در باغ «ارم» شیراز

تقوایی گفت: اجرای زنده کنگره جهانی «پیامبر رحمت (ص) در آئینه ادب و هنر» در رشته نقاشی خط، روز چهارشنبه ۱۹ خرداد در باغ «ارم» شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حامد تقوایی»، امروز (دوشنبه 17 خرداد) در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به اجرای زنده آثار هنری در رشته های گوناگون در کنگره جهانی «پیامبر رحمت (ص) در آئینه ادب و هنر» گفت: این اجرای زنده به تدریج در اماکن هنری و تاریخی شهر شیراز و با حضور مشاهیر هنری کشور اجرا خواهد شد.

دبیر کل کنگره جهانی «پیامبر رحمت (ص) در آئینه ادب و هنر» افزود:  اجرای زنده آثار هنری در رشته های گوناگون، موجب دسترسی پذیری هنر می شود و همچنین علاقمندان از سراسر جهان امکان مشاهده تولید آثار را از طریق فضای مجازی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در این کنگره، معرفی و گسترش هنرهای اسلامی و مشاهیر هنری به زبان هنر انجام می شود و علاقمندان به رشته های هنری  از نزدیک با مراحل تولید یک اثر آشنا می شوند و اطلاعات مربوط را از زبان خالق اثر دریافت می کنند.

تقوایی از اجرای زنده این کنگره در رشته نقاشی خط خبر داد و بیان کرد: این برنامه با حضور استاد «علیرضا کریم ‌پور»، هنرمند خوشنویس و به همت دبیرخانه کنگره و دبیر بخش نقاشی خط کنگره روز چهارشنبه 19 خرداد در باغ «ارم» شیراز برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: پخش زنده این رویداد از ساعت 10 روز 19 خرداد در آدرس اینستاگرامی Http://instagram.com/artsformuhammad  امکان پذیر است.

کد خبر 1063751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha