زمینه  مشارکت همگانی در انتخابات را فراهم کنیم/ رای دادن یک حق و تکلیف است

سردار شاهوارپور با بیان اینکه رای دادن یک حق و تکلیف است و مردم باید به این باور برسند که برای تغییر سرنوشت کشور در انتخابات شرکت کنند گفت: برای رفع مشکلات کشور باید در صحنه انتخابات شرکت کرده و زمینه را برای مشارکت همگانی فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (دوشنبه 17 خرداد) در همایش روشنگری بسیج اقشار و متخصصین سپاه خوزستان، با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم در این رویداد ملی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب و امام ما انتخابات را یک حق و تکلیف می‌دانند از این رو ما نیز باید به این تکلیف عمل کنیم.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان به مشکلات مردم در زمینه اقتصادی و معیشتی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی در زمینه ایدئولوژی بسیار پاک و شفاف است و در دنیا رقیب ندارد ولی آنچه که باید به آن توجه شود تغییر در روند کارگزاری کشور است.

 

وی با بیان اینکه باید عده‌ای تازه نفس، با انگیزه و با روحیه جهادی پای کار بیایند و به بهبود وضع موجود کمک کنند ادامه داد: رای دادن هم حق است و هم تکلیف و لذا اگر می‌خواهیم وضعیت موجود را تغییر دهیم باید پای صندوق‌های اخذ رای بیاییم و مردم به این باور برسند که برای تغییر سرنوشت خود و آینده کشور در انتخابات شرکت کنند.

 

سردار شاهوار پور با اشاره به اینکه امروز اگر بناست نیروهای مسلح امنیت را همچنان پایدار نگه دارند و جبهه مقاومت به مقابله با دشمن بپردازد نیازمند رای ما هستند تصریح کرد: باید این پشتوانه را ایجاد کنیم تا رزمندگان و مدافعان ما دلگرم شوند.

 

وی اضافه کرد: امت ما در سوریه، عراق، لبنان، افغانستان و ... چشم‌شان به حرکت ملت ایران است و ما نباید این پشتوانه را از دست دهیم چرا که مشروعیت نظام زیر سؤال می‌رود و گروه‌های معاند و دشمنان، امیدوار و خوشحال می‌شوند از این رو باید با این رای با دشمن بجنگیم و آنها را ناامید کنیم.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تاکید کرد: اگر بناست قدمی برای رفع مشکلات کشور برداشته شود باید در صحنه انتخابات شرکت کرده و دیگران نیز تشویق کنیم که در این رویداد مهم و حیاتی حضور حداکثری داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه باید فردی را انتخاب کنیم که مؤمن و مدیر باشد و نگاهش به درون و ظرفیت‌های داخلی بوده و عدالت‌محور باشد یادآور شد: باید زمینه را برای مشارکت همگانی فراهم کنیم؛ اگر بلندگوهای دشمن فریاد می‌زند که رای ندهید، ما نیز فریاد می‌زنیم که در انتخابات شرکت کنید.

 

کد خبر 1063768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha