استقلال خواهی مردم ایران، آمریکا را شکست داد

کریمی قدوسی با اشاره به تاریخ استقلال خواهی مردم ایران و شکست های آمریکا که نتیجه آن بوده است، خواهان انتخابی برای ریاست جمهوری شد که استقلال کشور را تامین کند و از ارزش پول ملی دفاع نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، 《جواد کریمی قدوسی》 در مراسم سی و دومین ارتحال امام خمینی (ره) شهر گلپایگان قیام خرداد ۴۲ را نقطه عطف پیروزی انقلاب اسلامی و ۴۲ سال مبارزه برای حفظ این انقلاب برشمرد و گفت: امام خمینی (ره) در هنگام تصویب کاپیتولاسیون نگران استقلال ایران بود زیرا وقتی یک ملتی استقلال ندارد، آزادی نیز ندارد و نمی تواند نظامی شکل دهد که در پرتو قانون آن، به سعادت برسد.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، نتیجه استقلال ایران اسلامی را، استقلال عراقیها از صدام حزب بعث، استقلال ملت لیبی از دیکتاتوری قذافی،  استقلال ملت یمن از بن علی و به زودی ملت حجاز از دیکتاتوری سعودی ها و مردم افغانستان از اشغالگران عنوان کرد که در کلام امام خمینی (ره) این کشورها در باطن به  هم اتصال می یابند و اتحاد جماهیر کشورهای اسلامی را شکل می دهند.
وی با یادآوری حضور علمای جهان اسلام در ایران با هدف پذیرش قطعنامه های سازمان ملل، ادامه داد: پاسخ امام خمینی (ره) به علمای اسلام فریاد برای خدا و اسلام  و نجات کشورهای آنها همانند ایران بود و کلید واژه راهبردی استقلال، آمریکا را زیر پا می گذارد و سنگرها را یکی پس از دیگری فتح می کند.
کریمی قدوسی شلیک رگبارهای موشک از غزه به صورت کامل محاصره شده به اسرائیل را همان فریاد اسلام خواهی برای مسلمانان امام خمینی (ره) برشمرد که با حمایت ایران و حاج قاسم ها شکل گرفته است و افزود: نوک تیز قیام امام خمینی (ره) در سال ۴۲ برای سران و خواص باطل رژیم طاغوت بود و امروز نیز ملت ایران در برابر کسانی که استقلال کشور را تضعیف و تهدید کنند، ایستادگی می کنند.


نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی با تشریح  چگونگی قانون منع دوتابعیتی ها در مسئولان کشور و  شناسایی حداقل ۱۰۰ دو تابعیتی، مطرح کرد: طرحی در کمیسیون امنیت ملی تصویب شده است که مسئولان دولت، برای سه سال ممنوع الخروج می شوند تا از تبعات احتمالی دو تابعیتی ها پیش گیری شود.
وی با یادآوری این سخن امام خمینی (ره) که مردم امام خمینی را اگر برخلاف اسلام حرکت کند، کنار می گذارند، تاکید کرد: مردم شخص پرست نیست و خواهان اسلام هستند و امام خمینی (ره) مردم را در هنگام انقلاب یکپارچه کرد ولی با حزب بازی تکه تکه شدند.
کریمی قدوسی با بیان اینکه امام خمینی (ره)، نسل اول انقلاب را طوری تربیت کرد که شعله های پر فروغ جهاد فی سبیل الله خاموش نشود و پرچم صبر و بصیرت را برافراشتند، ادامه کرد: فشار اقتصادی و معیشت بر مردم در ۶۵ سال اخیر بی سابقه بود و اساس آن از مصرف ۳۶ میلیارد دلاری و ۶۰ تن طلای خزانه و خرید آن توسط گروه هایی زیر نظر قرارگاهی در سلیمانیه عراق است.

 


نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی آسیب دیدن استقلال اقتصادی را با هدف آسیب دیدن استقلال سیاسی و تسلیم شدت انقلاب و بازگشت آمریکا دانست و تاکید کرد: مردم مدیری را انتخاب کنند که استقلال کشور را نفروشد و از ارزش پول ملی دفاع کند./

کد خبر 1063784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha