اجرای ۳۰ پروژه محرومیت زدایی در ایلام/ قرارگاه جهادی حوزه آب و خاک در ایلام تشکیل شده است

سردار شاکرمی با بیان اینکه تا الان بیش‌ از سه هزار هکتار از اراضی استان به صورت پراکنده در نقاط مختلف زیر کشت رفته است، گفت: ۳۰ پروژه محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان ایلام با همکاری بسیج سازندگی و نهادهای مختلف استان اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جلسه نهایی جمع بندی پیگیری و نظارت میدانی ریاست مجلس شورای اسلامی از این استان در سالن شهید رجایی استانداری ایلام، اظهار کرد: استان ایلام یکی از استان های کشور است که کم ترین هزینه به لحاظ امنیتی برای کشور دارد و امنیت مطلوب و پایداری در مرزهای استان حاکم است.

 

سردار « جمال شاکرمی»  گفت: هم اکنون تیپ مردم پایه سپاه امیرالمومنین(ع) استان در منطقه کرمانشاه انجام وظیفه می کند و ۴۳۰ کیلیومتر مرز استان با کشور عراق با هنگ مرزی با همه زحمات شورای تامین و مجموعه تلاش‌های اطلاعاتی مدیریت می شود و لازم است که این  نگاه در استان به مسئولان کشور منتقل شود و هزینه های امنیتی زیادی برای کشور نداریم.

 

وی در ادامه با اشاره  هم افزائی مسئولان، نمایندگان، مسئولان و نماینده ولی‌فقیه، شورای تامین استان، یادآور شد: علی‌رغم همه مشکلات و کمبودهایی که در استان وجود دارد و همه موضوعات و مسائلی که می‌تواند موجب ایجاد ناامنی برای مرکزیت کشور شود،  امروز همه مؤلفه‌های امنیت را داراست که باید از اتحاد و همدلی مردم و مسئولان استان قدردانی کرد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: ما در حوزه محرومیت‌زدایی، پتانسیل‌ها و منابعی که در استان وجود دارد یک قرارگاه تمام‌قد را با همه خصوصیاتی که قرارگاه‌ها دارند در استان در حوزه کشاورزی و آب‌وخاک ایجاد کردیم که  الحمدالله تا الان با نگاه جهادی پروژه‌هایی که زود جواب می‌دهند و مردم را معطل نمی‌کنند در استان اجرایی شده است.

 

سردار شاکرمی بیان کرد: تا الان بیش‌از سه هزار هکتار از اراضی استان به صورت پراکنده در نقاط مختلف زیر کشت رفته است، ان‌شاءالله مصمم هستیم براساس برنامه‌ریزی های انجام شده با همکاری سازمان ها و نهادهای مختلف از جمله جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، آب منطقه ای و گردشگری با مسئولیت استاندار و بسیج سازندگی سپاه ۳۰ پروژه در استان تعریف شده است در کمتر از یک سال و نیم این پروژه های در استان به بهره برداری برسند.

 

وی هدف از اجرای این پروژه ها را بهره گیری مردم نقاط مختلف استان از خدمات نظام عنوان و خاطرنشان کرد: بخش از آبهای سطحی استان مرزی است و نیازمند برنامه ریزی لازم است و ان شااله بتوانیم با این نگاه کارهای بزرگی در سطح استان اجرا شود و در حوزه اربعین و دفاع مقدس نیز توجه ویژه ای به استان ایلام شده است.

 

کد خبر 1063816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha