مفتی کل فلسطین حضور گسترده فلسطینی ها در مسجدالاقصی را خواستار شد

شیخ محمد حسین در بیانیه ای ضمن هشدار نسبت به اقدامات اشغالگران علیه مسجدالاقصی و شهر قدس، خواستار حضور گسترده فلسطینی ها در مسجدالاقصی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «رایه»، شیخ محمد حسین، خطیب مسجدالاقصی از شهروندان فلسطینی خواست در شرایط کنونی افزایش حملات شهرک نشینان در این مسجد حضور گسترده داشته باشند.

 

وی در بیانیه ای نسبت به اجرای طرح بالابردن پرچم ها در قدس اشغالی هشدار داد و گفت: شهرک نشینان از این اقدام خود می خواهند احساسات فلسطینی ها را خدشه دار کنند و کار آنان ایجاد تنش در قدس اشغالی است و مقامات رژیم صهونیستی مسئول این اقدامات هستند و برای همین مردم فلسطین باید برای مقابله با حملات صهیونیست ها حضور گسترده ای در مسجدالاقصی داشته باشند.

 

شیخ محمد حسین در ادامه به مقامات صهیونیستی نسبت به ایجاد تغییر در پل باب المغاربه که البراق را به مسجدالاقصی متصل می کند، هشدار داد.

 

شیخ محمد حسین از دو ملت عربی و اسلامی و جامعه بین الملل خواست با عزمی جدی جلوی اقدامات و دشمنی های رژیم صهیونیستی را علیه مسجدالاقصی و شهر قدس بگیرند.

 

وی نسبت به پیامدهای این اقدامات هشدارداد و آن را هتک حرمت به شرایع آسمانی و قوانین بین المللی دانست و گفت: سکوت دربرابر این اقدامات جایز نیست.

کد خبر 1063819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha