نشست‌های علمی «سه‌شنبه‌ها» برگزار می‌شود

نشست‌های علمی «سه‌شنبه‌ها» با محوریت مسئله‌مندی گفت‌و‌گو در خانواده ایرانی، از سوی دپارتمان مطالعات زنان دانشگاه بین‌المللی اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه،این نشست‌های تخصصی طی سه هفته متوالی و با محورهای مختلف برگزار خواهد شد که اولین نشست نیز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ امروز، ۱۸ خردادماه با موضوع «فقدان گفت‌وگو در خانواده، حلقه گمشده تعاملات در خانواده» و با حضور آذر رشتیانی، کارشناس مسائل اجتماعی خانواده و رضا شریفی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) برپا می‌شود.

 

همچنین، نشست «فقدان گفت‌و‌گو در خانواده، بسترساز آسیب‌های اجتماعی (خشونت، اعتیاد، قتل، خودکشی و ...)» نیز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز سه‌شنبه، ۲۵ خردادماه با حضور فهیمه نظری، کارشناس مسائل اجتماعی خانواده، مهتاب رضیئی، پژوهشگر حوزه زنان و خانواده و سیدحسین موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران برگزار خواهد شد.

 

سومین و آخرین نشست از مجموعه نشست‌های علمی «سه‌شنبه‌ها» نیز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز سه‌شنبه، اول تیرماه سال جاری با موضوع «خانواده ایرانی و پرابلماتیک گفت‌و‌گو؛ موانع و راهکارها» برپا می‌شود که در این نشست، عالیه شکربیگی، عضو هیئت علمی دانشگاه و علی یعقوبی، عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان به سخنرانی می‌پردازند.

 

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای مشاهده این نشست‌های تخصصی می‌توانند به لینک http://elc۲.dpm.ir/rdyv۱s۵d۳۲mi مراجعه کنند.

کد خبر 1063918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha