خدمات مجازی قوه قضائیه با استفاده از اپلیکیشن عدالت همراه

سرپرست مدیریت روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی از دسترسی به خدمات مجازی قوه قضائیه با استفاده از اپلیکیشن عدالت همراه خبر داد.

«اکبر تایوغ»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: یکی از طرح های بزرگ و مهم دستگاه قضائی در سال های اخیر ارائه خدمات قضائی به شکل الکترونیک بوده که بدین منظور اپلیکیشن عدالت همراه در قوه قضائیه طراحی و ایجاد گردیده است تا آحاد مردم بتوانند از آن طریق بدون واسطه و در هر زمان و مکان به امور قضائی دسترسی سریع و آسان داشته باشند.

سرپرست روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی افزود: از امکانات این اپلیکیشن می توان به دسترسی به سامانه ابلاغ الکترونیک، دسترسی به سامانه نوبت دهی، دسترسی به نظر سنجی، دسترسی به سامانه اطلاع رسانی پرونده، دسترسی به سامانه گواهی عدم سوء پیشینه را داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین کاهش چشمگیر در هزینه ها و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعان، افزایش سرعت در اجرا و رسیدگی به پرونده های قضائی، امکان نظر سنجی اشخاص در خصوص عملکرد همکاران واحد های قضایی از دیگر امکانات این اپلکیشن است.

تایوغ در پایان اظهار کرد: مردم شریف استان می توانند با ثبت نام در سامانه ثنا و دریافت این اپلیکیشن از طرق سامانه http://sana.adliran.ir   و یا درگاه ملی قوه قضائیه یا برنامه بازار از امکانات این برنامه استفاده کنند.

کد خبر 1063938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha