بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در احداث مسکن محرومان در پیش گرفته است

حجت الاسلام روحانی نژاد گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری مجموعه استانداری ها اقدامات بسیار خوبی در احداث مسکن محرومان در پیش گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین روحانی نژاد»، امروز (سه شنبه 18 خرداد) در دیدار با امام جمعه شیراز گفت: ایران از 10 کشور حادثه خیز جهان است و بنیاد مسکن برای ایمنی مردم در مقابل این حوادث رسالت دارد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور افزود: در صورت وقوع حوادث در شهرها و روستاها، اقدامات بازسازی توسط بنیاد مسکن پس از اسکان موقت حادثه دیدگان آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: بسیاری از شهرهای کشور ما در خطر وقوع زلزله و سایر حوادث طبیعی قرار دارند و پیش ‌بینی حوادث و پیشگیری افزایش خسارات ناشی از آنها موجب کاهش تلفات و خسارات خواهد شد.

حجت الاسلام روحانی نژاد تاکید کرد: كلید اصلی پیشگیری در وقوع حوادث طبیعی است و آموزش ها باید عملی باشد در عرصه عمل بتواند به فریاد خسارت ‌دیدگان برسد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به احداث مسکن محرومان بیان کرد: احداث مسکن محرومان از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و این بنیاد نیز در این راه تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

حجت الاسلام روحانی نژاد تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری مجموعه استانداری ها اقدامات بسیار خوبی در احداث مسکن محرومان در پیش گرفته است.

کد خبر 1063952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha