آرای مردم بجنورد در ۳۴۴ شعبه اخذ رأی جمع آوری می شود

فرماندار بجنورد گفت: آرای مردم این شهرستان در انتخابات پیش رو، در ۳۴۴ شعبه اخذ رأی جمع آوری می شود که این رقم نسبت به دوره گذشته انتخابات ۱۶.۶ درصد افزایش دارد.

«غلامرضا عوض زاده» رئیس ستاد انتخابات شهرستان بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: در شهرستان بجنورد  ۳۴۴ بازرس و ۳۸ سربازرس بر انتخابات نظارت خواهند داشت.

 

فرماندار بجنورد نسبت به تبلیغات زودهنگام داوطلبان هشدار داد و گفت: تبلیغات پیش از موعد و استفاده از عناوین جعلی، خلاف قانون است و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخابات پیش‌ روی شورای اسلامی شهر و روستا بر اساس قانون از ۲۰ خرداد به مدت هفت روز انجام می شود.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بجنورد بیان کرد: براساس قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، درج درجات تحصیلی، عناوین دروغین و فعالیت‌های نامزد در آثار تبلیغاتی باید براساس مستندات قانونی در روز ثبت نام باشد و در صورت رویت و ارائه گزارش به این فرمانداری با متخلفان برخورد می‌شود.

 

وی با بیان اینکه فعالیت انتخاباتی در فضاهای مجازی نیز همانند فضای واقعی رصد می‌شود، افزود: با هرگونه تخلف در زمینه تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی برخورد قانونی می شود.

 

عوض زاده افزود: دستورالعمل تبلیغات انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا  بعد از اعلام نتیجه قطعی هیات مرکزی نظارت توسط کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان در اختیار نامزدها قرار خواهد گرفت.

 

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1063958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha