راه اندازی پویش ختم قرآن به نیابت از شهدا توسط کانون «یاس مدینه» شهر منج

حجت الاسلام فرامرزی گفت: پویش ختم قرآن به نیابت از شهدا توسط کانون فرهنگی هنری «یاس مدینه» با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد انصار الحسین (ع) روستای منج از شهرستان لردگان راه اندازی شد.

حجت الاسلام «هدایت فرامرزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: پویش ختم قرآن به نیابت از شهدا توسط کانون فرهنگی هنری «یاس مدینه» با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد انصار الحسین (ع) روستای منج از شهرستان لردگان راه اندازی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاس مدینه مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج از شهرستان لردگان ادامه داد: این طرح با حضور مردم و جوانان عضو کانون به روح مطهر شهدای گرانقدر هدیه شد.

 

حجت الاسلام فرامرزی تصریح کرد: به دلیل عدم حضور مردم در مساجد و محافل ختم گروهی قرآن کریم در این روزهای کرونایی برای جلوگیری از شیوع بیماری، این طرح در فضای مجازی هم منتشر شد که سبب رشد معنوی، روحیه بخشی و تقرب بیشتر مردم نسبت به ارواح طیبه شهدا می شود.

 

وی ابراز کرد: هدف از راه اندازی این پویش را فراهم کردن شرایطی برای آشنایی جامعه با شهدا عنوان و ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این پویش شاهد آشنایی بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان با شهدا و الگوپذیری از آنها از باشیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاس مدینه مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج از شهرستان لردگان ادامه داد: امیدواریم به ‌زودی با رفع این بیماری شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های فرهنگی و آموزشی در سطح مساجد باشیم.

 

کد خبر 1064037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha