تولید دانش و ثروت در راستای بهره وری از موقوفات چشم انداز سازمان اوقاف و امورخیریه است

حجت الاسلام خاموشی با اشاره به اهمیت توجه به شرکت های دانش بنیان گفت: بهره مندی از موقوفات با هدف تولید دانش و ثروت چشم انداز اوقاف و امورخیریه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام سید مهدی خاموشی» طی آئین بهره برداری از خط تولید بومی مودم ایرانسل در باغ موقوفه میرسپاهی که سه شنبه ۱۸ خرداد برگزار شد گفت: یکی از راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب که رهبرمعظم انقلاب نسبت به آن توجه داشته اند، بهره مندی از ظرفیت های تولیدی داخلی است.

 

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور افزود: تولید دانش و ثروت در راستای بهره وری از موقوفات چشم انداز سازمان اوقاف و امورخیریه است برای این منظور ساز و کارهای لازم برای همکاری با بخش خصوصی نیز فراهم شده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و استفاده از فرصت های مادی با هدف آبادی کشور و رفاه مردم بیان کرد: ارتقاء توسعه بهره برداری از ظرفیت های داخلی تولیدی از جمله اهداف اصلی اوقاف و امور خیریه در جهت ریل گذاری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

 

وی بیان کرد: تولید محصولات در شرکت های دانش بنیان متناسب با نیاز و ضرورت های کشور از جمله راهبردهای اوقاف و امور خیریه است که در این خصوص نیز انتظار می رود شاهد وقف موقوفاتی در راستای تولید باشیم.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطرنشان کرد: موقوفه معرویف لیتسر با هدف و نیت ایتام انجام شده است که این مهم با تجاری سازی ظرفیت ها و ایجاد بازاریابی خوب با هدف تحقق اجرای نیات انجام می شود. 

 

حجت الاسلام خاموشی در پایان اضافه کرد: در سطح کشور ۳۵ شرکت دانش بنیان فعالیت دارند که حفظ موقوفه ، بهینه سازی و افزایش بهره مندی همچنین تحقق عینی اجرای نیات واقفین از جمله محورهای اساسی این شرکت های دانش بنیان است. 

 

 

 

کد خبر 1064075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha