احداث فرهنگ سرا در سی سخت اولویت جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است

پیرسبزی گفت:احداث فرهنگ سرا در سی سخت اولویت جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده که در صورت تأمین زمینف این مهم عملیاتی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» در نشست مشترک فرماندار دنا، شهردار و شورای اسلامی سی سخت، اظهار کرد: سی سخت علی رغم داشتن فرهنگ و تمدن دیرینه، فاقد زیرساخت مناسب فرهنگی بوده که این موضوع به عنوان یک نقد جدی وارد است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، گفت: جامعه پویا فرهنگ پویا می خواهد و فرهنگ پویا مستلزم داشتن زیرساخت پویاست.

 

وی با بیان اینکه شهر توریستی سی سخت باید دارای امکانات و زیرساخت های فرهنگی مناسب باشد، خاطرنشان کرد: باید همه دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم فرهنگ سرایی در منزلت این شهر که شهرت جهانی دارد  ساخته شود.

 

عبدالحمید پناهی» فرماندار شهرستان دنا هم در این نشست با تقدیر از توجه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه فرهنگ و هنر دنا به ویژه در زلزله سی سخت که تمام قدر کنار مردم سی سخت بوده اند، گفت: ساخت فرهنگ سرا در شهر سی سخت یک ضرورت انکارناپذیر بوده که امیدواریم شورا و شهرداری به ویژه در بحث زمین با اداره کل ارشاد اسلامی همکاری داشته باشند.

 

«علی فرد» هم با تقدیر از حسن توجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به زیرساخت های فرهنگی سی سخت، گفت: این شهر نیازمند یک فرهنگ سرای جدید با کاربری تخصصی در حوزه فرهنگ و هنر است.

 

شهردار سی سخت ضمن اعلام آمادگی شهرداری این شهر برای ساخت فرهنگ سرا، اظهار کرد: برای انجام یک کار مشارکتی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه ها آمادگی لازم وجود دارد.

کد خبر 1064119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha