ستادها برای برگزاری برنامه های انتخاباتی از فرمانداری ها مجوز دریافت کنند

کلانتری برگزاری هر گونه تجمع انتخاباتی بدون مجوز را ممنوع اعلام کرد و گفت: هر ستاد انتخاباتی باید برای برگزاری برنامه های انتخاباتی از فرمانداری های مربوطه مجوز دریافت کند در غیر این صورت به جد و بدون تعارف برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۸ خرداد ماه) در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در چند روز گذشته روند ترخیص بیماران مبتلا به کرونا نسبت به بستری شده ها کمتر شده، اظهار کرد: افزایش بستری بیماران مبتلا به کرونا بسیار نگران کننده بوده و ادامه این روند منجر به شیوع موج جدید کرونا در استان می شود. 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری هر گونه تجمع انتخاباتی بدون مجوز را ممنوع اعلام کرد و گفت: هر ستاد انتخاباتی باید برای برگزاری برنامه های انتخاباتی از فرمانداری های مربوطه مجوز دریافت کند، در غیر این صورت به جد و بدون تعارف برخورد می شود.

 

وی یادآور شد: تجمع ها در فضای بسته ممنوع بوده و باید برنامه های انتخاباتی و تبلیغی در فضای باز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی صادر شده از وزارت بهداشت برگزار شود. 

 

کلانتری با اشاره به شرایط خطرناک استان های همجوار به لحاظ شیوع کرونا، گفت: وضعیت امیدیه و هندیجان در خوزستان قرمز شده و روند مبتلایان به کرونا در استان‌های بوشهر و چهارمحال و بختیاری نیز افزایشی است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورودی‌های استان از روز چهارشنبه تا غروب جمعه هر هفته کنترل می‌شود.

کد خبر 1064130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha