خانواده شهید «ابراهیم زمانی» میزبان این هفته سه شنبه های تکریم

مدیر کانون فرهنگی هنری آفرینش به همراه هیئت امنای مسجد الرضا (ع) و اعضای کانون در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم با خانواده شهید «ابراهیم زمانی» در شهرگندمان دیدار کردند.

«عذرا زمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مدیر کانون فرهنگی هنری آفرینش به همراه هیئت امنای مسجد الرضا (ع) و اعضای کانون در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم با خانواده شهید «ابراهیم زمانی» در شهر گندمان دیدار کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: زنده نگاه داشتن یاد شهدا، ایثارگری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و صبر و ایستادگی خانواده های شهدا از مهمترین اهداف اجرای طرح سه شنبه های تکریم است.

 

وی افزود: هفته دفاع مقدس هم فرصتی است تا بیش از پیش از این دلاوری ها و رشادت ها سخن بگوییم چراکه شهدا ادامه دهنده مسیر و راه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بودند و همه ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم و از آنها الگو بگیریم.

 

زمانی یادآور شد: صبر مادران و خانواده های شهدا هم الگو گرفته از حضرت زینب (س) است و تکریم از این خانواده ها وظیفه ای همگانی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: تکریم از خانواده های شهدا در واقع ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است و گسترش این فرهنگ جامعه را در برابر تهدیدات دشمنان بیمه می کند. 

 

وی، تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان جوانان و نخبگان به مساجد را از اهداف برگزاری طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» برشمرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: آشنایی جوانان با رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس از دیگر اهداف برگزاری سه شنبه های تکریم است.

 

کد خبر 1064134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha