ایجاد امید و بیان حقایق مهم ترین راه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه ایجاد امید و بیان حقایق مهم ترین راه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: اگر مردم بدانند که نامزدها روحیه قدرت طلبی ندارند و به دنبال کسب رضای خدا و حل مشکلات مردم هستند قطعا در انتخابات حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام «محمد مختاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: اقتدار اولین و مهم ترین دستاورد حضور حداکثری مردم در انتخابات به عنوان پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی است.

 

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه بیان کرد: در شرایط موجود کشور نیاز دارد تا یک دولت انقلابی و جوان با پشتوانه مردمی قوی به میدان بیابد و با اقتدار به اوضاع کشور سر و سامان بدهد.

 

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات اقتصادی می تواند بر روی حضور مردم در انتخابات تاثیرگذار باشد، افزود: اگر مردم اطمینان و امید پیدا کنند که دولت جدید خواهد توانست اوضاع را آرام کند و مشکلات را بهبود بخشد قطعا مردم حضور خوب و باشکوهی را در صحنه خواهند داشت.

 

کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه هر جریان سیاسی و حزبی به خصوص روحانیت می توانند در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات اثر بگذارند، ادامه داد: مردم با هیچ حزب و جریان حتی روحانیت عهدی نبسته اند و تا جایی به این گروه ها توجه خواهند داشت که احساس کننند این گروه ها به مشکلات، عزت، معیشت و دیانت و مملکت آنان توجه دارند.

 

حجت الاسلام مختاری در ادامه بیان کرد: اگر جریان های ناب و اصیل انقلاب اسلامی و خوش سابقه در صحنه باشند و برای مردم امید ایجاد کنند قطعا قهر جریان های بدسابقه و با وعده های دروغین نمی تواند تاثیر جدی بر روی انتخابات بگذارد.

 

وی با تاکید بر اینکه ایجاد امید و بیان حقایق مهم ترین راه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: مشکلات کشور مربوط به آمریکا و اروپا نیست بلکه به سوء تدبیری های خودمان ربط دارد و اگر جلوی خطاها را بگیریم قطعا بخش عمده ای از مشکلات کشور حل خواهد شد.

 

کارشناس مذهبی ادامه داد: برای اینکه راه برای حضور مردم در انتخابات هموار شود باید در مردم با بیان ظرفیت ها و منشا درست مشکلات به ایجاد کردن امید نه امید دروغین و کاذب بپردازیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نامزدهای انتخابات با صداقت و اخلاق و اخلاص در میدان حضور داشته باشند، افزود: اگر مردم احساس کنند که نامزدها روحیه قدرت طلبی ندارند و به دنبال کسب رضای خدا و مردم هستند قطعا راه برای حضور حداکثری مردم فراهم می شود.

 

حجت الاسلام مختاری با تاکید بر اینکه اولین خواسته از رئیس جمهور آینده این است که ارزش های زیربنایی اسلام را احیا کند، ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید اجرای عدالت و مبارزه با فساد را سر لوحه کار خود قرار دهد و جلوی این اختلاس ها را بگیرد و به دنبال حفظ عزت و کرامت مردم باشد.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم رئیس جمهور آینده مردم را دنباله رو بیگانگان نکند و به اجرای فرهنگ فاخر و غنی اسلامی بپردازد و به مردم آزادی بدهد تا در چهارچوب شرع و قانون حقوق خود را مطالبه کنند و امیدواریم در کشور رضای خدا حاکم شود و منیت ها و باندبازی ها را کنار بزنند تا راه پیشرفت کشور هموار شود.

کد خبر 1064148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha