کاندیداها راهکارهای اقتصادی خود را برای برون رفت از مشکلات بیان کنند

حجت الاسلام والمسلمین فراهانی فرد گفت: یکی از انتظارات جدی مردم از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری این است که در این شرایط سخت معیشتی، برنامه ها و راهکارهای اقتصادی خود را برای برون رفت از مشکلات موجود به صورت شفاف بیان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعید فراهانی فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با بیان اینکه یکی از انتظارات جدی مردم از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری این است که در این شرایط سخت معیشتی، برنامه ها و راهکارهای اقتصادی خود را برای برون رفت از مشکلات موجود به صورت شفاف بیان کنند گفت: البته از آغاز رقابت های انتخاباتی تاکنون، کاندیداها به طور نسبی در برنامه های تلویزیونی و از جمله مناظرات برخی ایده ها و برنامه های خود را مطرح کرده اند اما لازم است که به صورت دقیق تر و شفاف تر، راهکارهای خود را برای خروج از معضلات و مشکلات فعلی به مردم اعلام کنند.

 

معاون پژوهشی دانشگاه قم افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند رسیدگی به وضع معیشتی مردم و حل مشکلات اقتصادی از جمله تورم و گرانی و بیکاری، در اولویت مسایل کشور است و از این رو انتظار می رود که کاندیداها با بهره گیری از مشاوران قوی در این عرصه ها بابرنامه تر و مصمم تر عمل کنند.

 


عضو انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه قم همچنین گفت: علاج مشکلات امروز ما در بحث اقتصاد، تکیه بر توانایی های داخلی و به طور خاص باور همه جانبه به اقتصاد مقاومتی است.

 


وی بیان داشت: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، ما باید به دنبال شکوفایی اقتصاد درونزا و توجه به ظرفیت های داخل کشور باشیم به خصوص این که امروز ما سرمایه بزرگی به نام نسل جوان مؤمن و انقلابی داریم که هم تحصیل کرده هستند و هم توانمند و لذا باید از این ظرفیت ها به درستی استفاده نماییم.

 


وی در خاتمه گفت: ان شاءالله در سایه حضور حداکثری مردم در انتخابات و البته انتخاب درست، شاهد زمینه سازی جهت حل مشکلات اقتصادی کشور باشیم و در وهله کنونی نیز نخست بحث مشارکت گسترده مردم و سپس تلاش جهت اصلح گزینی حائز اهمیت است.

کد خبر 1064163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha