تلاش مجموعه ارتباطی استان فارس، پایداری ارتباطات در زمان برگزاری انتخابات است

سهرابی گفت: تلاش مجموعه ارتباطی استان، برنامه‌ریزی مدون اپراتورهای مخابراتی به منظور جلوگیری از هرگونه قطعی و اختلال در شبکه ارتباطی استان تا پایان زمان برگزاری انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی» امروز (چهارشنبه ۱۹ خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: مجموعه ارتباطی استان با برنامه ریزی منسجم، اقدامات لازم را در خصوص مسائل غیرقابل پیش بینی و حفاظت از شبکه های ارتباطی استان تا زمان برگزاری انتخابات انجام می دهد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز 28 خردادماه گفت: انتخابات مهمترین نمایش قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حضور پرشور و توام با بصیرت در انتخابات پیش رو از ضرورتهای دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: ملت شریف ایران در همه عرصه ها از آغاز انقلاب تاکنون نشان داده اند که علی رغم کمبودها، همچون گذشته به آرمان هایشان پایبند هستند و اثبات این ادعا را می توان به وضوح در حضور حماسی ایشان در رویدادهای مختلف جست.

رئیس شورای مدیران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با اشاره به لزوم دقت کافی در جلوگیری از بروز اختلالات فنی در مدت زمان برگزاری انتخابات، گفت: با تاکید ستاد انتخابات استان فارس و برای رفع مشکلات احتمالی در پایداری ارتباطات در نقاط مختلف استان، دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف اجازه قطعی برق سایت های ارتباطی استان و حفاری بدون هماهنگی را تا پایان زمان برگزاری انتخابات ندارند و مجموعه ارتباطی استان تمام توان خود را برای پایداری ارتباطات در زمان برگزاری انتخابات در استان به کار خواهد گرفت.

کد خبر 1064165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha