جلب مشارکت حداکثری از برنامه های اصلی کانون های فرهنگی مساجد برای انتخابات ۱۴۰۰ است

حجت الاسلام شکری با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر دعوت عموم مردم برای حضور در انتخابات به عنوان تواصی به حق گفت: جلب مشارکت حداکثری از برنامه های اصلی کانون های فرهنگی مساجد برای انتخابات ۱۴۰۰ است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: جلب مشارکت حداکثری از برنامه های اصلی کانون های فرهنگی مساجد برای انتخابات ۱۴۰۰ است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: مشارکت هر یک از مردم در عرصه انتخابات زمینه تحقق آرامش شهر و خانواده است به واقع رأی و مشارکت آگاهانه تضمین کننده آرامش و امنیت است.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور رأی اولی ها بیان کرد: انتخابات ۱۴۰۰ برای رأی اولی ها به واقع عید اجتماعی آنان است چرا که برای نخستین بار به صورت اجتماعی در سرنوشت کشور سهیم می شوند و انتخاب می کنند.

 

و اظهار کرد: نوجوانان و جوانان مهمترین اقشاری هستند که در کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت دارند هریک از آنان با توجه به انگیزه و علاقه خاص خود در فعالیت های مختلف کانون های فرهنگی هنری مساجد مشارکت دارند و امروز نیز در جریان انتخابات بار دیگر حضور فعال خواهند داشت. 

 

حجت الاسلام شکری از جمهوریت و اسلامیت به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی نام برد و بیان کرد: امروز مشارکت مردم در جریان انتخابات در جریان جمهوریت اتفاع می افتد که به واقع یکی از مهمترین راهبردهای بنیانگذار انقلاب اسلامی است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: امام علی(ع) در خطبه ۲۱۶ نهج البلاغه شریف می فرمایند: از حقوق واجب خداوند بر بندگانش این است که با تمام توانشان خیرخواه یکدیگر باشند و برای برپا داشتن حق در میان خویش همیاری کنند. 

 

 

کد خبر 1064189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha