مسابقه مجازی "امام طریقت" در بناب برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بناب گفت: مسابقه "امام طریقت" از وصایت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) و فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب در خصوص انتخابات برگزار می شود.

«حبیب صدقی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری مسابقه کتابخوانی و مجازی با عنوان "امام طریقت" در بناب خبر داد و افزود: سوالات مسابقه "امام طریقت" از وصایت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) و فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب در خصوص انتخابات به همت ستاد برگزاری مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) این شهرستان طراحی و اجرا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بناب ادامه داد: بازه زمانی شرکت در این مسابقه فرهنگی سیاسی 14 الی 24 خرداد ماه جاری می باشد و زمان اعلام اسامی برندگان نیز اول تیر ماه جاری همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) می باشد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب در این مسابقه شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت برای عموم در این مسابقه آزاد است، افزود: به 32 نفر از کسانی که پاسخ صحیح به تمام سوالات داده باشند به قید قرعه جوایز یک میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

به گفته وی، در برگزاری مسابقه فرمانداری، ادارات آموزش و پرورش، اداره اوقاف وامور خیریه، تبلیغات اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی، سپاه پاسداران، شهرداری های بناب و خوشه مهر، فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب همکاری دارند.

کد خبر 1064212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha