برنامه های بسیج دانشجویی استان کرمان برای ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات تشریح شد

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان برنامه های این تشکل در راستای ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات را تشریح کرد.

رضا اسماعیل کاخ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان گفت: بسیج دانشجویی استان در راستای ایجاد بستر مشارکت حداکثری و تشویق مردم به حضور در انتخابات برنامه هایی را در فضای حقیقی و مجازی تدارک دیده که در سراسر استان در حال اجرا است.

 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: برپایی تریبون های آزاد در سطح شهر و پارک ها، مناظرات شوراهای شهر و روستا، حضور دانشجویان بسیجی در برخی مکان ها برای روشنگری در میان قشر خاکستری را از جمله برنامه ها عنوان و بیان کرد: تاکنون دو تریبون آزاد در شهر کرمان (یکی در چهاراه سمیه و دیگری در میدان آزادی) برپا و با استقبال خیلی خوبی مواجه شد و حتی کسانی را که تصور نمی شد، در این تریبون حاضر و اظهار نظر کردند.

 

وی فعال شدن رسانه هشت، رسانه ما و هوشیار مدیا از فضای اینستاگرام، برگزاری وبینارهای مختلف و... را نمونه ای از فعالیت های بسیج دانشجویی در فضای مجازی عنوان و خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی بدون قرار گرفتن پشت سر شخص خاصی این فعالیت ها را صرفاً جهت روشنگری برگزار می کند.

 

اسماعیل کاخ حضور نخبگان دانشگاهی اعم از دانشجو و استاد در مشارکت حداکثری برای انتخابات را مهم توصیف کرد و گفت: اساساً نخبگان، خود جریان ساز هستند و ما از آنان در کرسی های آزاد اندیشی دعوت کردیم.

کد خبر 1064230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha