حضور پر شور در انتخابات وظیفه همگانی و اقتدار نظام است

حجت الاسلام میراحمدی گفت: حضور پر شور در انتخابات وظیفه همگانی و اقتدار نظام است و نباید برخی بهانه ها و مانع تراشی ها ما را از ادامه راه انقلاب باز دارد.

حجت الاسلام «سیدابراهیم میراحمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات مهمترین وظیفه کنونی است که راه پیشرفت و توسعه کشور را هموار می کند.

 

امام جمعه گلوگاه افزود: ایستادگی انقلاب در برابر جریان استعمار و استکبار با رهبری امام راحل موجب اقتدار ما در جهان شد و این ولایتمداری باید در تمام عرصه ها نمود داشته باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: پیوند با مردم اقتدار امت اسلام و امیدواریم در انتخابات پیش رو با انتخاب درست راه را برای این اقتدار هموار کنیم.

 

حجت الاسلام میراحمدی گفت: حضور پر شور در انتخابات وظیفه همگانی و اقتدار نظام است و نباید برخی از بهانه ها و مانع تراشی ها ما را از ادامه راه انقلاب باز دارد.

 

امام جمعه گلوگاه تصریح کرد: در برخی از موارد مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد که باید برطرف شود و آرامش بر جامعه حاکم شود اما نباید این موانع ما را از ادامه راه انقلاب و اقتداری که برای نظام ترسیم شده است باز دارد.

 

وی افزود: ما سربازان امام راحل و رهبری هستیم و باید در ادامه راه امام و شهدا و اطاعت پذیری از رهبری تابع باشیم و همچنان که رهبری امر کردند فردی اصلح را برای انتخابات آتی در نظر گرفته و دولت جوان انقلابی تشکیل دهیم.

 

حجت الاسلام میراحمدی یادآور شد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، انتخابات همواره در نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهمیت بوده که این اهمیت در انتخابات پیش رو نیز بسیار زیاد است و باید در کنار حضور حداکثری در انتخاب فرد اصلح دقت شود.

کد خبر 1064235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha