۱۶۴ بازرس بر فرآیند برگزاری انتخابات در قرچک نظارت می‌کنند

فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات در شهرستان قرچک اظهار داشت: ۱۶۴ بازرس بر فرآیند برگزاری انتخابات در این شهرستان نظارت می‌کنند.

کبه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در گفتگو با خبرنگاران گفت:۱۵۳ بازرس برای تمامی شعب اخذ رأی شهری و روستایی و همچنین ۱۰ سربازرس و یک بازرس ویژه در کنار رئیس و اعضای هیأت بازرسی شهرستان مأمور نظارت بر فرآیند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند.

وی افزود:‌۱۶۴ بازرس بر فرآیند برگزاری انتخابات در این شهرستان نظارت می‌کنند.

خطیبی ضمن تاکید بر اجرای صحیح انتخابات در این شهرستان اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی شفاف، سالم و با مشارکت حداکثری از اهداف مجریان این دوره از انتخابات است که برای تحقق این مهم بازرسان نیز وظیفه مهمی برعهده دارند.

فرماندار قرچک بیان کرد: رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری اعضای بازرسی انتخابات برای صیانت و حفاظت از آرای مردم همواره مورد تأکید است.

گفتنی است، شهروندان محترم می توانند گزارش شکایات و انتقادات خود را در رابطه با هرگونه تخلفات انتخاباتی با شماره تماس ۳۶۱۷۱۶۰۳ در میان بگذارند.

کد خبر 1064291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha