تشکیل کانون های مساجد از دیگر امکان آفرینی در این خانه امن الهی به مدد جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام قیاسی گفت: تشکیل کانون ها در مساجد از دیگر امکان آفرینی در این خانه امن الهی به مدد جمهوری اسلامی است که توانسته نوجوانان و جوانان را با آن جذب کنند.

حجت الاسلام «کریم قیاسی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مساجد مهمترین پایگاه و مرکز اسلام و انقلاب است که تلاش کرد تا بنیان های جاهلی را جایگزین سنت های حسنه کند و نمادهای جاهلیت را با عقلانیت اسلام به سمت اخلاق مداری سوق دهد.

 

امام جمعه شهر رضی تصریح کرد: پاک سیرتی بشریت نشات گرفته از تعالیم دینی و انسانی از مساجد است و این پایگاه تاکنون به عنوان خانه امن الهی توانسته تاریخ بشریت را دگرگون کند.

 

وی اظهار داشت: تشکیل کانون ها در مساجد از دیگر امکان آفرینی در این خانه امن الهی به مدد جمهوری اسلامی است که توانسته نوجوانان و جوانان را با آن جذب کنند.

 

حجت الاسلام قیاسی اضافه کرد: انرژی و پتانسیل بزرگی با عنوان نوجوانان و جوانان وجود دارد که با حضور آنها در مساجد بحث مسجد تراز انقلاب اسلامی و تمدن سازی اسلامی محقق می شود.

 

امام جمعه شهر رضی یادآور شد: البته همکاری فعالان کانون های مساجد باید با بسیج و ائمه جماعات بیشتر شود تا شاهد وحدت آفرینی برای تربیت نسل جوان اهل مسجد و تربیت اسلامی باشیم.

 

حجت الاسلام قیاسی افزود: نگاه امیدوارانه به فعالیت های کانون مساجد از سوی نوجوانان و جوانان نشان می دهد که ظرفیت بزرگی در مساجد به وجود آمده است و باید آنها را به سمت یک نیروی سالم، پرکار و پرنشاط در جامعه سوق دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: نوجوانان و جوانان آینده سازان کشور هستند و باید به مسئله تربیت دینی این افراد توجه خاصی شود که این مهم به مدد کانون ها در مساجد صورت می گیرد.

 

کد خبر 1064319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha