رسانه ها با قلم و تحلیل های خود زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند

حبیبی گفت: ان شاالله انتخابات با قلم، حضور و تحلیل رسانه ها پرشورتر برگزار شود و مردم را که زینت انتخابات هستند بیشتر در پای صندوق های رأی شاهد باشیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «منوچهر حبیبی» در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین که امروز (چهارشنبه ۱۹ خرداد) در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: در بحث کرونا شرایط در کشور و استان، مدیریت شده و روند این بیماری نزولی است به طوری که تعداد بیماران بستری به حداقل خود رسیده است و فوتی ها هم کاهش داشته است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: امیدواریم با اقداماتی که در حال انجام است و با همکاری مردم و ورود واکسن داخلی شاهد مرگ کرونا باشیم.

 

وی با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: انتخابات موضوعی است که بار اصلی زحمت آن بر دوش رسانه ها در شرایط کرونایی است و ان شالله ۲۸ خرداد روز جشن انتخابات باشد.

 

حبیبی اضافه کرد: موتور انتخابات توسط رسانه و مطبوعات روشن و گرم شده و دارد به روزهای خوب خود می رسد و آنچه رسانه ها در این مدت انجام دادند و باید ادامه دهند این بود که تبلیغات و ستاد های تبلیغاتی را به تک تک خانه ها بردند.

 

وی عنوان کرد: رسانه های بیگانه به دنبال ایجاد فضایی هستند که شوق را در بحث انتخابات نداشته باشیم ولی رسانه های داخلی دارند این امر را خنثی می کنند تا مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اعلام کرد: آگاهی بخشی کار رسانه ها است و این بسیار مهم است و فقط و فقط در ید توانای رسانه است که این کار انجام شده و در واقع رسانه های استان قزوین در بحث مبارزه با کرونا و شورآفرینی انتخابات در استان قزوین هیچگونه حاشیه ای برای دست اندرکاران ایجاد نکردند و همراه بودند.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از عوامل مومثر در مقابله با کرونا، اطلاع رسانی رسانه بود و مشارکت بالا در انتخابات هم ان شاااله با قلم توانا و زبان گویای رسانه ها عملی خواهد شد.

 

حبیبی گفت: توقع ما این است رسانه ها باز هم همراه کرده و انتخابات با مشارکت بیشتر که دغدغه رهبری و دلسوزان انقلاب است را داشته باشیم.

 

وی تأکید کرد: معدل رسانه های استان قزوین انصاف، نقدسازنده و قضاوت عادلانه بوده و از جمله ویژگی های رسانه های قزوین سرعت عمل است به طوری که به سرعت مسائل مورد نیاز مردم را به آنها منتقل می کنند و در واقع رسانه های استان در خدمت توسعه استان هستند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: ان شاالله انتخابات با قلم، حضور و تحلیل رسانه ها پرشورتر برگزار شود و مردم را که زینت انتخابات هستند بیشتر در پای صندوق های رأی شاهد باشیم.

 

گفتنی است در این مراسم از ۲ پیشکسوت رسانه ای استان «دادگر خانبانی» و «علی علیمحمدی» تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر 1064329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha