نقشه مهندسی فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد تدوین می شود

حجت الاسلام میرمحمدی از تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدعلی فتح میرمحمدی» امروز (۱۹ خرداد ماه) در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مباحث و موضوعات این نقشه با محوریت مسائل فرهنگی، معضلات و آسیب های اجتماعی در کمیته پنج گانه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده استان به صورت تخصصی در سطوح مختلف شهری، بخشی و روستاها احصاء و در این کارگروه بررسی می شود.
 

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از بررسی استانی این سند برای نقشه راه فرهنگی و اجتماعی استان برای تصمیم نهایی و تعیین تکلیف به مرکز کشور ارسال می شود.
 

میرمحمدی از آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی برای تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی تاکید کرد و ادامه داد: این سند به اندازه ای مهم و با اهمیت است که اهتمام جدی و تلاش همه جانبه در این زمینه را می طلبد.
 

وی با اشاره به اینکه، این سند باید تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ در استان آماده شده باشد، تاکید کرد: تدوین برش استانی این سند، قطعا یک ضرورت جدی برای نوآوری در بخش های فرهنگی و اجتماعی است. 
 

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: داشتن نقشه راهبردی برای پرداختن به ارزش های فرهنگی، پیشگیری و مقابله با ناهنجاری ها، آسیب ها و معضلات اجتماعی و تصمیم گیری برای اهداف کوتاه مدت و بلند مدت در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ضرورت تدوین این سند را ایجاب کرده است.
 

میرمحمدی، مسائل فرهنگی را زیربنای همه مسائل دانست و افزود: هرگونه هزینه در بخش فرهنگی بزرگ ترین سرمایه گذاری بوده و از جهتی با توجه به اهمیت و خاصیت موضوع در این خصوص همت و عزم همگانی را می طلبد.
 

گفتنی است در این نشست، مسئولین کمیته های پنج گانه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده استان کهگیلویه و بویراحمد و اعضای کارگروه، دیدگاه ها، پیشنهادات و راه کارهای خود را در خصوص هر چه بهتر، موثرتر و علمی تر شدن این سند ارائه دادند.

کد خبر 1064338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha