آمادگی جوانان کانون های مساجد برای حضور حداکثری در انتخابات

پاکیار ، گفت: جوانان کانون های مساجد با ارق ملی وبا شور اشتیاق خاصی در انتخابات شرکت می کنند.

فرهاد پاکیار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: وظیفه هرکسی است که در انتخابات شرکت کند،اگر شرکت نکنیم نمی توانیم در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم باشیم. 

 

مسئول کانون روستایی انصار هرسین افزود: باید فرد اصلحی را برای امورات کشور انتخاب کنیم تا به مشکلات مردم رسیدگی کند  و بتواند با یک برنامه ریزی  و تیم کار کشده وضعیت کنونی که مردم از آن ناراضی هستند را تغییر دهد.

 

وی تصریح کرد: اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم دشمنان امیدوار خواهند شد و امکان دارد  فرد ناکارآمدی بر سر کار آید و وضع مردم بدتر شود به همین علت باید همه  ما در انتخابات شرکت کنیم.

 

پاکیار گفت: ما مردمانی کشاورز و روستایی هستیم و  فشار های زیادی تحمل می کنیم ولی وظیفه خود می دانیم که  با حضور حداکثری در انتخابات شرکت و کسی را انتخاب کنیم که  دلسوز مردم و کار آمد باشد.

 

مسئول کانون روستایی انصار هرسین بابیان اینکه کاندیدا ها باید با مردم چقدر صادق باشند ، اظهار کرد: نامزدها باید با صداقت و راستگویی با مردم سخن بگویند تا  کسانیکه در انتخابات به پای صندوق های رای می آیند با آگاهی کامل فرد اصلح را بخاطر سرنوشت کشور خود و آینده جوانان انتخاب کنند .

 

وی در پایان گفت: جوانان  این کانون  بخصوص رای اولی های کانون با شور و اشتیاق خاصی پیگیر مناظرات و بحث های انتخاباتی هستند تا فرد اصلح مورد نظز خود را انتخاب و در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم شوند و نگذارند دشمنان به هدف خود که کمرنگ نشان دادن حضور مردم در پای صندوق های رای است برسند.

کد خبر 1064349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha