بسته برنامه کانون‌های مساجد برای دهه کرامت/ از تلاوت نور تا استمرار کمک‌های مومنانه

سعادتی از ارائه برنامه پیشنهادی به کانون‌های مساجد کشور برای بزرگداشت دهه کرامت خبر داد و گفت: اجرای طرح تلاوت نور، کمک مومنانه به نیازمندان و اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» از جمله این پیشنهادات است.

«سعید سعادتی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد  خبرگزاری شبستان درباره بسته برنامه پیشنهادی به کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برای بزرگداشت دهه کرامت، اظهار کرد: این برنامه ها به دو شیوه حضوری و مجازی قابل اجرا است.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد درباره برنامه های پیش بینی شده تصریح کرد: اجرای طرح تلاوت نور، برگزاری محافل انس و ختم قرآن و صلوات به نیت هدیه به امام رضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه(ع) و امامزادگان، اجرای طرح «شنبه های کتاب» همراه با معرفی کتب رضوی و برگزاری مسابقات کتابخوانی و کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان اقتصادی کرونا از جمله این برنامه ها است.

 

سعادتی ادامه داد: مشارکت در برگزاری مسابقات فرهنگی هنری همچون «فدای دخترم»، «حدیث کرامت»، شعر فاطمی و شرکت در پویش بین المللی شام و نیز برگزاری مسابقات کتابخوانی، شرکت در جشنواره سرود «امین ولایت»، عطرافشانی و غبارروبی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه نیز در بسته برنامه پیشنهادی به کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ارایه شده است.

 

وی در ادامه ابراز کرد: اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با محوریت تقدیر از دختران شهدا، خانواده معظم شهدا، مدافعان سلامت، نیروهای جهادی، ورزشکاران، مفاخر محلات، جوانان و نوجوانان موفق، خادمان مساجد، فضاسازی و آذین بندی مساجد، راه اندازی کاروان های شادی و برگزاری جلسات سخنرانی به منظور تبیین سبک زندگی رضوی نیز در این ایام برای اجرا به کانون های فرهنگی هنری مساجد پیشنهاد شده است.

 

سعادتی خاطرنشان کرد: قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) در بین نمازهای جماعت مساجد و منازل و قرائت زیارت امین الله در روزهای چهارشنبه و پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) از بلندگوی مساجد در شب و روز میلاد حضرت ثامن الحجج نیز از کانون های فرهنگی هنری مساجد انتظار می رود.

 

کد خبر 1064355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha