مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همه آحاد جامعه است

رضایی چمه، گفت: جوانان این کانون مشارکت حداکثری در انتخابات را وظیفه خود دانسته و با حضور دشمنان نظام را نا امید خواهند کرد.

 رضا رضایی چمه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  جوانان این کانون با حضور و با تمام توان در طرح های مشارکت چشمگیر و فعالی داشتند.

 

مسئول کانون حضرت قائم کرمانشاه، افزود: در تمامی اعیاد و مراسمات سوگواری ، ولادت ها برنامه با حضور اعضای کانون  و در حد محدود برگزار و در ایام محرم و صفر  نیز برنامه های ویژه ای با رعایت پروتکل ها بهداشتی و فاصله گذاری  اجتماعی برگزار شد. 

 

وی تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان هر روز یک جزء از قرآن همراه با معنی یعنی بعد از نماز مغرب و عشاء توسط  اعضای کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی قرائت و در  شب های احیا هم در حد ۲ ساعت مراسم سوگواری ، عزاداری وقرائت دعا جوشن کبیر برگزار و هر روز یک صفحه از قرآن  قرائت و در روزهای سه شنبه دعای توسل خوانده شده است.

 

رضایی چمه با اشاره اجرای رزمایش کمک های مومنانه در کانون مساجد گفت: مردم به صورت خود جوش کمک هایی را برای کمک به نیازمندان شناسایی شده توسط کانون کمک هایی در حد توان آوردند  و مانیز آنها را چمع آوری و توزیع کردیم.

 
 
مسئول کانون حضرت قائم کرمانشاه در پایان اظهار کرد: شرکت در انتخابات و انتخاب  فرد کار آمد  وظیفه همگانی است و جوانان این کانون نیز در حال آماده شدن برای شرکت پرشور  در انتخابات هستند تا با توجه به رهنمون های رهبری در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم و دشمنان نظام را نا امید کنند. 
کد خبر 1064368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha