انتخابات  تجلی مردم سالاری دینی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

کنجوریان ، گفت: انتخابات یا همان تجلی مردم سالاری دینی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است ،️ نامزدهای انتخاباتی با تبلیغات مثبت ، اخلاق مداری و جلب مشارکت مردم ضمن ادای دین به انقلاب و نظام می توانند محبوبیت خود را گسترش دهند.

عبادالله کنجوریان️ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شگردهای️ تبلیغاتی منفی بسیار آسیب زاست و باعث کاهش مشارکت و عدم حضور حداکثری رای دهندگان در انتخابات می شود و از فیش های تبلیغاتی رسانه های دشمن بزرگنمایی تبلیغات منفی و گاف های کاندیداها و هواداران آنان است.

 

فرماندار هرسین افزود: دشمنان بدنبال ترور انتخابات هستند ، شایعه سازی ها و شایعه پراکنی ها از ابزارهای ترور دشمنان است و نامزدها بعنوان بخشی از هدف این شایعات باید مانند سدی محکم در مقابل این آسیب ایستادگی کنند.

 

وی خاطر نشان کرد:  در شهر هرسین ۲۴ نامزد و در شهر بیستون نیز ۸ نامزد برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی به رقابت می پردازند و  رای دهندگان در شهرهای هرسین و بیستون در روز انتخابات می توانند اسامی حداکثر ۵ نفر از نامزد های مورد نظر خود را بر روی برگ رای بنویسند.

 

کنجوریان تصریح کرد: بر اساس قانون ، تبلیغات انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر از ۲۰ لغایت ۲۶ خرداد ماه آغاز و می بایست طی یک بازه زمانی یک هفته ای اجرا و فعالیت های کاندیداها بصورت شبانه روزی رصد می شود و بر اساس تذکرات قبلی و تعهد کتبی نامزد ها هرگونه تجمع در قالب مجالس سخنرانی در سالن ها و مکان های سرپوشیده ممنوع است.

 

فرماندار هرسین در پایان تاکید کرد: مردم پروتکل های بهداشتی را هنگام حضور در ستادها رعایت و ماسک بزنند.

کد خبر 1064372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha