هر رای در انتخابات ۱۴۰۰ یک آری به جمهوری اسلامی است

جوانمرد گفت: هر رای در انتخابات ۱۴۰۰ یک آری و مهر تائیدی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «احمد جوانمرد» در جلسه هماهنگی اصحاب رسانه و مدیران شبکه های اجتماعی با موضوع انتخابات و حضور حداکثری مردم در این صحنه سیاسی، به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور در انتخابات 1400 مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه افزود: انتخابات پیش رو بزرگترین رویداد سیاسی، اجتماعی سال ۱۴۰۰ است که باید با حضور آگاهانه و گسترده مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی برگزار شود.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان که از ماه ها پیش آغاز شده است، بیان کرد: مردم متدین و هوشیار ایران اسلامی می بایست مثل ادوار گذشته با حضور خود در پای صندوقهای رای مشتی محکم بر دهان دشمنان و یاوه گویان بزنند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه هر رای که داخل صندوق انداخته می شود به معنای یک آری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تیری است که بر قلب دشمنان و معاندان فرو می رود، بیان کرد: ملت ایران اینبار نیز با حضور گسترده خود مهر تائید بر انقلاب زده و دست دشمنان را از این انقلاب کوتاه می کنند.

 

 رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در ادامه افزود: حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات مصداق بارز پیروی از خط امام، لبیک به رهبری و تجدید میثاق با شهیدان است.

 

 جوانمرد، آگاه سازی عمومی، اعتماد سازی و رضایتمندی مردم را از راهکارهای عملی حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای دانست و بیان کرد و گفت: باید در این راستا تلاش شود و همگان به ویژه نامزدها با برنامه صحیح  و اصولی وارد این عرصه شوند. 

 

 این مقام مسئول در ادامه از مدیران گروه ها و کانالهای شبکه های اجتماعی خواست تا با نزدیک شدن به زمان تبلیغات انتخاباتی مراقب باشند ابزار دست افراد منفعت طلب قرار نگیرند و از هتک‌حرمت، تخریب و اهانت به فرد یا افراد پرهیز نمایند.

 

شایان ذکر است علاوه بر نمایندگان فرمانداری، سپاه و نیروی انتظامی، برخی از مدیران گروهها و شبکه های اجتماعی هم در این جلسه به بیان‌ نقطه نظرات خویش پرداختند.

کد خبر 1064401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha