مردم سالاری دینی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت لااسلام عبدی گفت: مردم سالاری دینی و حضور و نقش آفرینی مردم در صحنه یکی از دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت‌الاسلام «ماشاء الله عبدی»  در جمع پاسداران ستاد سپاه روح الله که با حضور حجت الاسلام محمود پاکیزه مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: حضور آگاهانه و حداکثری مردم در صحنه های مختلف یکی از مسائل مهمی است که از ابتدای انقلاب مورد توجه و اهمیت بوده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به توطئه های گسترده دشمان، افزود: اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند خودشان میتوانند در سرنوشتشان تاثیرگذار باشد و اجازه دخالت بیگانگان را در مسائل داخلی کشور نخواهند داد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم سالاری دینی و حضور مردم در صحنه های مختلف یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، بیان کرد: این مهم در طول این سال ها با برگزاری انتخابات های مختلف همواره تقویت شده و انقلاب اسلامی را برای رسیدن به اهداف و مقصد نهایی پشتیبانی کردند.

 

این مقام مسئول عدم حضور مردم در صحنه را یکی از بزرگترین تهدیدات برای جامعه دانست و اضافه کرد: حضور مردم در صحنه خنثی کننده تهدیدات دشمنان است.

 

حجت الاسلام عبدی خاطر نشان کرد: حضور گسترده و آگاهانه ملت ایران در میادین و صحنه های مختلف از ابتدای انقلاب تا کنون نشان داده که ملت ایران آگاه به توطئه های دشمنان و پایبند به ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل، رهبری و شهدا هستند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: حضور در میدان عمل مشت محکمی بر دهان دشمنان و بدخوهان انقلاب و نظام است.

 

وی با بیان اینکه روزی ملت ایران در دفاع مقدس با حضور در میدان، تهدیدات دشمن را شکست دادند، اضافه کرد: امروز حضور ملت در صحنه انتخابات خنثی کننده فتنه ها و توطئه های دشمنان است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: امروز ملت انقلابی ایران برای فتح قله های بلند و تحقق اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی نیازمند یک رئیس جمهور ولایتمدار، انقلابی و جهادی است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: انتخابات ۲۸ خرداد ماه بزرگترین فرصت است که ملت باید برای انتخاب یک رئیس جمهور ساده زیست، مردمی و خدمتگذار در صحنه حاضر شوند.

کد خبر 1064424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha