تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات درشهرستان آبادان اندیشیده شده است

موسوی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در سطح شهرستان آبادان اندیشیده شده است گفت: ۲ حوزه اخذ رای ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان‌های محل بستری این بیماران پیش‌بینی شده است.

«سید زین‌ العابدین موسوی» ظهر امروز (چهارشنبه ۱۹ خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از پیش بینی ۱۸۰ حوزه اخذ رای برای انتخابات ۲۸ خردادماه در شهرستان آبادان خبر داد و اظهار کرد: پیش‎‌بینی‌های لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان انجام شده و در این شهرستان ۴۱ حوزه در بخش اروندکنار و ۱۳۹ حوزه در شهر آبادان و بخش مرکزی در روز ۲۸ خرداد آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه تعداد حوزه‌های اخذ رای در شهرستان آبادان نسبت به آخرین انتخابات ۱۵ حوزه افزایش یافته است افزود: ۲ حوزه اخذ رای ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان‌های محل بستری این بیماران پیش‌بینی شده است.

 

وی بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: صیانت از آرای مردم، امانتداری و بی‌ طرفی جزو وظایف فرمانداری و عوامل برگزاری انتخابات است و همه برگزار کنندگان انتخابات آبادان در نهایت بی‌طرفی درصدد برگزاری انتخاباتی امن، پرشور و سالم هستند.

 

موسوی بیان کرد: شرکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد نشانه اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است و همه آحاد جامعه می بایست در تعیین سرنوشت خود نقش داشته باشند و به پای صندوق های رای بیایند.

 

کد خبر 1064426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha