اولین رویداد ملی استارتاپی «صنعت عسل» افتتاح شد

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: اولین رویداد ملی استارتاپی «صنعت عسل» با مشارکت مرکز رشد مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و پارک علم و فناوری استان اردبیل و همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل و شتاب دهنده جاویدان برگزار می شود.

«حبیب ابراهیم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اولین رویداد ملی استارتاپی «صنعت عسل» با مشارکت مرکز رشد مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و پارک علم و فناوری استان اردبیل و همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل و شتاب دهنده جاویدان برگزار می شود.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: این رویداد علمی به صورت مجازی و در سه روز تا 21 خردادماه برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: به سه تیم اول خدمات شتاب دهی تسهیل گری به همراه جوایز نقدی اهدا و از 5 تیم برتر نیز به سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و پارک علم و فناوری اردبیل راه خواهند یافت.

 

ابراهیم پور تاکید کرد: روش های نوین در تولید عسل و فرآورده های غذایی، دارویی، آرایشی، بهداشتی و صنعتی، کندوهای درن زنبور عسل، استانداردهای تولید عسل طبیعی و پرورش صحیح ملکه و تلقیح مصنوعی و مبارزه با بیماری های زنبور عسل از مهمترین محورهای این رویداد علمی است.

 

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه استان اردبیل یکی از تولید کنندگان عمده عسل در کشور است این رویداد علمی می تواند روش های نوین پرورش زنبور عسل و تولید عسل را متحول کند.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان خاطر نشان کرد: امیدواریم اطلاعات علمی این رویداد بتواند تاثیرگذاری خوبی در تولید عسل کشور داشته باشد.

 

کد خبر 1064529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha