حضور حداکثری در انتخابات کمک بزرگی به اقتدار نظام و امیدواری به آینده است

ربانی مهر با بیان اینکه "همه می آییم "یک شعار نیست یک تکلیف اجتماعی و سیاسی است ، گفت: با همه کاستی ها در چهار دهه اخیر خدمات زیادی را در سطح کشور شاهد بودیم و نمی توان نسبت به آینده کشور بی تفاوت بود .

«اسدالله ربانی مهر» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان به حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری  کمک بزرگی به اقتدار نظام و امیدواری به آینده است. 

 


مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان و  رئیس  کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان با بیان این که حضور در انتخابات و توصیه به‌حضور همان گونه که امام راحل بزرگوار و رهبر معظم انقلاب به‌آن تاکید می کنند، یک وظیفه است خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات یک وظیفه شرعی است..

 

وی همچنین عزت و قدرت اسلام و آبروی نظام را شرکت حداکثری مردم پای صندوق های رای توصیف کرد و گفت: ما باید خودمان مقید به حضور باشیم و دیگران را نیز توصیه به‌حضور کنیم، تا شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه همچون گذشته باشیم

 

ربانی مهر  با بیان اینکه "همه می آییم "یک شعار نیست یک تکلیف اجتماعی و سیاسی است ، اظهار داشت: با همه کاستی ها در چهار دهه اخیر خدمات زیادی را در سطح کشور شاهد بودیم و نمی توان نسبت به آینده کشور بی تفاوت بود 

 

وی ادامه داد: در برگزاری همه انتخابات اخیر موضوع اصلی و دارای اولویت حضور حداکثری بوده است و این حضور حداکثری کمک بزرگی به اقتدار نظام و کمک به حل مشکلات خواهد کرد.

 

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان افزود: نشریات و خبرگزاریها، صدا و سیما و فضای مجازی سه محور اصلی حوزه اطلاع رسانی هستند و باید برای هر حوزه برنامه ویژه ای پیش بینی کرد.

 

 

کد خبر 1064569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha