رعایت محدودیت های کرونایی در انتخابات الزامی است

فرماندار همدان با توجه به دستورالعمل های بهداشتی انتخابات ۲۸ خرداد گفت: رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی با توجه به طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها برای کلیه افراد مرتبط با انتخابات، الزامی است.

«محمدعلی محمدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: هر گونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفتگو و مناظره در مکان های سربسته از قبیل مساجد، سالن های اجتماعات، تالارهای پذیرایی و سالن های ورزشی ممنوع است و اینگونه برنامه ها باید در فضای باز و مطابق با شیوه نامه باشد.

 

فرماندار همدان با تاکید بر ضرورت رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک در برنامه های انتخاباتی  افزود: سقف  تعداد شرکت کنندگان حداکثر به میزان 30 درصد ظرفیت فضای در نظر گرفته شده مجاز است.

 

وی خاطرنشان کرد: طبق ماده ۷۵ قانون و ماده ۶۱ آیین نامه اجرایی انتخابات داوطلبانی که اسامی آنها اعلام شده است می توانند تبلیغات خود را از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ خرداد ماه به مدت هفت روز انجام دهند.

 

فرماندار همدان گفت: ۳۱۴ نفر از نامزدها مربوط به شهر همدان، ۱۹ نفر در مریانج، ۱۷ نفر در جورقان و هفت نفر نیز در شهر قهاوند نامزد این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی هستند که صلاحیت آنها از سوی مراجع ذی صلاح تایید شده است.

 

محمدی با اشاره به اینکه انتخابات تمام الکترونیکی برگزار می شود تاکید کرد: هر نامزد دارای یک کد است و نامزدها به این مهم توجه کنند.

کد خبر 1064588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha