مجموعه جنایات آمریکایی ها علیه ایران باید در دنیا افشا گردد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مجموعه جنایات آمریکایی ها علیه ایران باید در دنیا افشا گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و هفتم تیر شهرستان ورامین پیش از ظهر امروز در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این جلسه گفت: مجموعه محتوایی هفته حقوق بشر آمریکایی متشکل از ترور، حملات شیمیایی، هدف قراردادن هواپیمای مسافربری  و... باعث شده است مقام معظم رهبری پیشنهاد نامگذاری هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی را ارائه فرمایند و به همین دلیل از جمیع این رخدادهای خبیثانه دولت آمریکا علیه مردم ایران بعنوان هفته بازخوانی وافشای حقوق بشر آمریکایی یادگردد.
وی افزود: مهمترین حادثه این هفته ترور شهید مظلوم دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفای ایشان بوده است که در همین راستا با توجه به مسئولیت این شهید بزرگوار در دستگاه قضایی  لازم است، عزیزان دستگاه قضا با تبیین عملکرد خود، آحاد مردم را در جریان زحمات خود قرار دهند.
امام جمعه موقت ورامین در خصوص برنامه های پیش بینی شده در این هفته نیز اظهار داشت: برنامه محوری این هفته در مسجد امام حسن مجتبی(ع) روغنکشی پیش بینی شده است، جلسه پرسش و پاسخ مسئولان قضایی در نمازهای جمعه، مراسم در روستای احمدآباد با محوریت تبیین هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی از جمله برنامه های این هفته در سطح شهرستان ورامین خواهد بود.
ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را نیز شهید ترور جنایات بی شرمانه آمریکا دانست و تصریح کرد: مجموعه جنایات آمریکایی ها باید در دنیا افشا گردد، متاسفانه دولتمردان آمریکا همواره با ملت ما دشمنی کرده اند  اما نمی دانند جمهوری اسلامی و جریان های آزادی خواه دنیا به سبب خون های ریخته خود همیشه پایدار می مانند و نابودی نهایی از آن خودشان خواهد بود.

کد خبر 1064611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha