قرارگاه «عمار» مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز سنت روضه خانگی را احیا می کند

حجت الاسلام حدائق گفت: شاخه «روضه خانگی» در قرارگاه «عمار» با هدف احیای سنت قدیمی روضه خانگی برای خانواده هایی که تمایل به برگزاری روضه خانگی در منازل خود دارند اما هزینه آن را ندارند، راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حمیدرضا حدائق»، امروز (پنج شنبه 20 خرداد) در گردهمایی مبلیغن قرارگاه «عمار» مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز با اشاره به افتتاح بخش خواهران قرارگاه «عمار» گفت: قرارگاه «عمار» از سال 93 با رویکرد فرهنگی و تبلیغی کار خود را آغاز کرد و اکنون در 80 مسجد و حسینیه شیراز اقامه نماز جماعت دارد.

مدیر مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز ادامه داد: با راه اندازی بخش خواهران قرارگاه «عمار»، طلاب و مبلغین خواهر مدارس علمیه استان فارس می توانند با ثبت نام در این قرارگاه به فعالیت های تبلیغی بپردازند.

وی اضافه کرد: شاخه «روضه خانگی» در قرارگاه «عمار» با هدف احیای سنت قدیمی روضه خانگی برای خانواده هایی که تمایل به برگزاری روضه خانگی در منازل خود دارند اما هزینه آن را ندارند، راه اندازی شده است.

حجت الاسلام حدائق با اشاره به دبستان و پیش دبستانی «گل های بیان کرد: با درخواست های خانواده های طلاب و متدین، ثبت نام پیش دبستانی و دبستان «گل های مهدوی» تحت اشراف آیت الله «حدائق» تا 15 تیر ماه تمدید شده است و والدین علاقمند به آموزش های مهدوی و قرآنی فرزندان خود می توانند در این مدرسه به آدرس https://mansurieh.com/mahdavy ثبت نام کنند.

کد خبر 1064645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha