برگزاری جشن «دختران آفتاب» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار

وحدانی گفت: جشن روز دختر با عنوان «دختران آفتاب» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار می‌شود.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: حضرت معصومه(س) همواره در راستای ولایت و ولایت پذیری گام بر می‌داشت که این مسئله یکی از شاخص‌های مهم کریمه اهل‌بیت (ع) محسوب می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برنامه‌های دهه کرامت را مورد توجه قرار داد و افزود: برگزاری جشن با عنوان «دختران آفتاب» ویژه دختران کانون در روز میلاد حضرت معصومه(س)، آذین بندی مسجد، قرائت زیارت حضرت معصومه(س) و قرائت زیارت امین‌الله از جمله برنامه‌ها است.

 

وی گفت: قرائت سوره کوثر و هدیه به روح پاک حضرت معصومه(س)، تهیه احادیثی با عنوان گنجینه نور و نشر در فضای مجازی، گرامیداشت روز تولد حضرت معصومه ‌و روز دختر با شعری از شاعره کانون در وصف کریمه اهل بیت(س) و معرفی کتاب «مهتاب اهل بیت» به دو صورت حضوری و مجازی از دیگر برنامه‌های ما در دهه کرامت است.

 

وحدانی تصریح کرد: ساخت کلیپ برای تقدیر از دختران کانون، تکریم امام زادگان  و بقاع متبرکه، جشن میلاد امام رضا(ع) با رعایت پروتکلهای بهداشتی،  تهیه بسته بهداشتی-فرهنگی و پخش در بین اهالی محل، قرائت زیارت نامه امام رضا(ع) و صلوات خاصه آن حضرت از عمده برنامه‌های کانون در دهه کرامت است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: به دلیل برخی آسیب‌‌های اجتماعی و مشکلات اقتصادی روز، یکی از نسخه‌های اصلی حل این مشکلات رجوع به اخلاق اهل‌بیت(ع) به‌ویژه کرامت اهل‌بیت(ع) است.

کد خبر 1064687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha