ساز و کارهای برپایی آئین دهه کرامت با محوریت مساجد اجرا شود

حجت الاسلام شکری گفت: ساز و کارهای برپایی آئین دهه کرامت با هدف تبیین ولایت و امامت اجرا شود از این رو روشنگری و تبیین مسئله ولایت و امامت با اهتمام امام مسجد باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی آئین نشست شورای برپایی آئین دهه کرامت که پنجشنبه ۲۰ خرداد در سالن جلسات کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برگزار شد گفت: دهه کرامت فرصت تبیین اندیشه مهرورزی و ولایت است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: ساز و کارهای برپایی آئین دهه کرامت با هدف تبیین ولایت و امامت اجرا شود از این رو روشنگری و تبیین مسئله ولایت و امامت با اهتمام امام مسجد باید مورد توجه قرار گیرد. 

 

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه کرامت بیان کرد: هر ساله ایام دهه کرامت از روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها تا روز میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع) موجی از شادی و نشاط در قالب برنامه های دهه کرامت برگزار می شود که هر یک از این برنامه ها خاستگاه یک حرکت تبیینی و اثرگذار فرهنگی با رویکرد دینی است.

 

 

وی اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز نیز هم سو و هم افزا با دیگر نهادها و دستگاه های مرتبط در اجرای هرچه بهتر آئین دهه کرامت نقش ویژه ای دارند و می توانند با توجه به میزان ظرفیت های خود در تبیین امر ولایت و امامت نقش داشته باشند. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های دهه کرامت با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در قالب توجه به دستورالعمل های بهداشتی و با هدف تبیین آموزه های دینی برگزار می گردد. 

 

 

 

گفتنی است طی این نشست شورایی با محوریت دهه کرامت، مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز و ... حضور داشتند. 

 

 

 

 

کد خبر 1064688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha