ساخت ۶۰ واحد خانه محروم در گلوگاه

یوسفی از ساخت ۶۰ واحد خانه محروم در گلوگاه خبر داد و گفت: این خانه های محروم با همکاری کمیته امداد امام خمینی و بسیج سازندگی در دست ساخت است.

«سید حسن یوسفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تلاش برای ایجاد سرپناه برای افراد نیازمند از برنامه های مهمی است که در دست انجام است و در این راستا گروه‌های جهادی در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنند و برای سربلندی و عزت این کشور و زدودن غبار محرومیت در حال فعالیت هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه افزود: با توجه به افزایش هزینه های ساخت و مصالح از نیروی کار و جهادی بسیج سازندگی و بسیجیان روستاها برای ساخت مسکن محرومان استفاده شد تا هم در یک عمل خداپسندانه شرکت کرده و هم عده ای از نیازمندان محروم جامعه صاحب یک سرپناه آبرومند شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: در آستانه دهه کرامت از یک واحد مسکونی با اعتبار 150 میلیون تومان در کلباد گلوگاه بهره برداری شد و تلاش داریم تا واحدهای مسکن محرومین تا پایان امسال به افراد واگذار شود.

 

یوسفی از ساخت 60 واحد خانه محروم در گلوگاه خبر داد و گفت: این خانه های محروم با همکاری کمیته امداد امام خمینی و بسیج سازندگی در دست ساخت است.

 

فرمانده سپاه گلوگاه افزود: مشکلات محرومان فراوان است و معتقدیم باید با اتحاد و وحدت در این راستا گام برداریم تا برای رفع مشکلات اقدام شود و برای ساخت خانه محروم  هم انتظار است که همه اهالی منطقه باید دست به دست هم بدهند تا گروه‌های جهادی به اهداف و برنامه‌های از پیش تعیین شده خود دست یابند.

 

وی یادآور شد: 60 واحد مسکن محرومان از تعهدات سپاه گلوگاه برای افراد محروم جامعه است که به حول و قوه الهی تلاش داریم تا این مسکن مددجویی تا پایان امسال به دست مردم برسد.

کد خبر 1064774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha