برپایی سیزدهمین دوره رزمایش مواسات و همدلی به مناسب دهه کرامت

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت حمایت از محرومان گفت: ویژه برنامه آئین دهه کرامت در قالب سیزدهمین دوره رزمایش مواسات و همدلی به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و ایام میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: هدف از برپایی آئین دهه کرامت گرامیداشت ارزش های دینی و باورهای ایمانی است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: به مناسبت دهه کرامت سیزدهمین دوره از طرح رزمایش مواسات و همدلی با محوریت مساجد به ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام دهه کرامت با اهتمام نهادها و ارگان های مرتبط برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی بیان کرد: شیوع بیماری کرونا زمینه گسترش موج فشارهای اقتصادی به مردم را ایجاد کرد که طی آن شاهد سختی های متعدد برای مردم بودیم انتظار می رود در قالب رزمایش مواسات و همدلی شاهد کاهش این فشارهای اقتصادی باشیم.

 

وی بیان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد سهم ویژه ای در تهیه و توزیع بسته های معیشتی دارند به ویژه آنکه استان البرز در رواق همدلی با اهتمام کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) در حصارک کرج در سطح کشور رتبه نخست را کسب کردند.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: ایام دهه کرامت در سال جاری مصادف با ایام تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی سال ۱۴۰۰ شورای شهر و روستا به ویژه ریاست جمهوری است که انتظار می رود در هر دو عرصه به خوبی حضور پرشور مردم را شاهد باشیم.

 

 

کد خبر 1064791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha