راه علاج مشکلات انتخاب درست و اصلح است

حجت الاسلام حجازی راه علاج مشکلات را انتخاب درست و اصلح دانست و گفت: دشمنان تلاش می کنند به روش های مختلف مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند و وظیفه داریم دیگران را تشویق و ترغیب به حضور در انتخابات کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین «سید امین الله حجازی» ظهر امروز (21 خرداد) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته، گفت: 22 خردادماه، میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر، آغاز دهه کرامت و آغاز هفته حج است که به همه مومنین و مومنات تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امام جمعه گچساران در ادامه، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات فرمودند «شرکت در انتخابات ضرورت دارد و ترک این امر ممکن است از گناهان کبیره محسوب شود»، بنابراین انتخاب فردی شایسته راه حل رفع مشکلات است.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید فردی که برای مردم حرمت قائل بوده و هدفش هم خدمت صادقانه به مردم باشد را انتخاب کنیم، ادامه داد: اولویت نخست شرکت حداکثری در انتخابات و اولویت دوم انتخاب کسی که اصلح بوده، به درد مردم آگاه و خدا ترس باشد و تلاش برای رفع مشکلات کشور را در دستور کار داشته باشد را مدنظر قرار دهیم.

حجت الاسلام حجازی با اشاره به اینکه گاهی اوقات برخی ها حل مشکلات کشور را تنها به بیرون کشور ربط می دهند، یادآور شد: باید توجه داشت علم در کنار تقوا داشتن مشکلات مردم را حل خواهد کرد، یعنی اینکه انسان خودش را بدهکار مردم بداند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:برخی ها به جای اینکه به خداوند توکل کنند چشم به  دشمن داشتند، درحالی که سیره اهل بیت علیهم السلام راه حل مشکلات را نشان بشریت داده اند.

وی با بیان اینکه تقوا داشتن یعنی اینکه انسان خودش را در برابر مردم مسئول بداند، گفت: تلاش کنیم با مشارکت حداکثری در انتخابات حضور داشته باشیم.

حجت الاسلام حجازی راه علاج مشکلات را انتخاب درست و اصلح دانست و یادآور شد: دشمنان شبانه روز تلاش می کنند به روش های مختلف مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند و وظیفه داریم دیگران را تشویق و ترغیب به حضور در انتخابات کنیم.

امام جمعه گچساران بر مدیریت صحیح مصرف برق تاکید کرد و گفت: با توجه به فصل گرما بحث مصرف برق را مدیریت کنیم تا شاهد قطعی برق کمتری نیز باشیم.

کد خبر 1064799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha