مملکت باید به دست کسانی سپرده شود که به گفتمان انقلاب اعتقاد قلبی دارند

حجت الاسلام خضری با اشاره به معیارهای انتخاب اصلح گفت: مملکت باید به دست کسانی سپرده شود که به گفتمان انقلاب اعتقاد قلبی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید مهدی خضری» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۲۱ خرداد) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: در آستانه برگزاری انتخابات قرار داریم و دشمنان برنامه دارند تا از این فرصت باقی مانده استفاده کنند.

 

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: حضرت علی (ع) فرموده است من در برابر دشمن منفعل نیستم، بلکه فعال هستم بنابراین ما باید هوشیار باشیم تا فریب دشمن را نخوریم و باید توجه داشته باشیم که کربلا در یک روز اتفاق افتاد و بسیاری از آن جاماندند و دشمن می تواند در این زمان باقی مانده جریان را به نفع خود تغییر دهد بنابراین باید هوشیار باشیم.

 

وی عنوان کرد: دشمنان امروز خشاب های خود را پر کرده و رسانه های خود را آماده کرده تا قبل از انتخابات آتش سنگینی را بر اذهان ملت بریزند و دشمنان تفرقه در جبهه حق را دنبال می کنند بنابراین باید دقت داشته باشیم و بدانیم جریان شیطان قبل از حذف فیزیکی، آرایش جبهه حق را بر هم می ریزد.

 

حجت الاسلام خضری افزود: اقدام دیگر دشمن تخریب جریان انقلاب و چهره های جریان انقلابی است و این کار اقدامی است که در دستور کار جبهه رسانه های شیطان قرار دارد و اقدام دیگر دشمن ایجاد خوف و ترس در دل ها است که باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم.

 

وی تأکید کرد: سازمان مجاهدین اعلام کرده که برنامه آنها تلاش برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات و در واقع مشارکت حداقلی و سپس ایجاد جنگ داخلی در کشور ماست که ان شاالله با تلاش شبانه روزی عموم مردم و جبهه انقلاب، این انتخابات مایه سرشکستگی استکبار خواهد شد.

 

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: باید تمام ظرفیت ها و امکانات را بسیج کرده و مردم را به حضور در پای صندوق های رأی دعوت کنیم.

 

وی با اشاره به معیارهای فرد اصلح در انتخابات توضیح داد: در قرآن کریم آمده است اموال خود را به سفها نسپارید و سفیه کسی است که از دین ابراهیمی دوری می کند و امروز کسی که از گفتمان امامین و انقلاب دوری کند سفیه است.

 

حجت الاسلام خضری اعلام کرد: مملکت باید به دست کسانی سپرده شود که به گفتمان انقلاب اعتقاد قلبی دارند و بر اساس فرمایش رهبری رئیس جمهور باید رجال سیاسی و مذهبی باشد و این یعنی در میدان سیاست بتواند مصلحت کشور را مدنظر قرار دهد و اولویت را بشناسد و بتواند مردم را در میدان اعتقادات دینی هدایت کند.

 

وی در ادامه با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر خاطر نشان کرد: در روایتی آمده است که هر کس حضرت معصومه (س) را زیارت کند، بهشت بر او واجب است؛ حرمتی که امروز این بانوی بزرگوار دارد نشان دهنده اهمیت اسلام به جایگاه زن است.

 

امام جمعه موقت قزوین یادآور شد: امروز مسئله دختران ما در حوزه ازدواج و محیط سالم برای رشدشان است و باید گروه های تخصصی برای امر ازدواج داشته باشیم، امروز نیاز است دختران را تکریم واقعی کنیم، یعنی به نیازها و عواطف آنها توجه داشته باشیم که در این حوزه والدین باید دقت و توجه لازم را داشته باشند. 

 

کد خبر 1064836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha