موفقیتم در کانون مسجد رقم خورد

«امیرعلی امینی«، عضو نوجوان کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران معتقد است موفقیت و رشد استعدادش در کانون مسجد رقم خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، رشد و پیشرفت استعدادها یکی از دستاوردهای مهم کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور است که زمینه ساز پیشرفت جوانان و نوجوانان زیادی شده است.

 

کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران یکی از این مراکز فرهنگی و هنری است که با هدف استعداد شناسی و رشد استعدادها و تقویت باورهای دینی تشکیل شده و امروز اعضای این نهاد در بسیاری از رشته ها رشد پیدا کرده اند.

 

فعالیت های هنری مثل تئاتر، سرود، پیرامید، خوشنویسی، هنرهای تجسمی و شاخصه های دیگر همه فرصتی برای رشد جوانان و نوجوانان بوده که دستاوردهای آن را در آینده خواهیم دید.

 

فعالیت 14 ساله این مرکز دستاوردهای زیادی داشته که اعضای آن توانسته اند به موفقیت هایی برسند  جامعه نیز از پس اقدامات این مرکز رشد یافته است.

 

«امیرعلی امینی«، عضو نوجوان گروه نمایش کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران معتقد است موفقیت و رشد استعدادش در کانون مسجد رقم خورد که مصاحبه خبرگزاری شبستان با وی از این مسائل خواهد گفت.

*عضویت و نحوه فعالیتت در کانون چگونه انجام شد؟

 

پنج سال پیش با معرفی یکی از اعضای فامیل و شناختی که نسبت به این کانون به دلیل عضویت خواهرم داشتم، عضو کانون مسجد شدم و این افتخاری برای من و خانواده هست و از آن روز از فعالیت های آموزشی، هنری، اردویی و بازی این مرکز استفاده کرده ام.

اوقات فراغت در کانون مسجد افتخارات زیادی را برای بچه ها داشته و یک فرصت برای کنار دوستان بودن و رشد و پیشرفت پیدا کردن بوده است.

 

*عضویت در تیم نمایش بر چه اساسی انجام شد؟

 

با تماشای نمایش های کانون در مسجد و سطح شهر برای عضویت در این گروه علاقه پیدا کردم و این موضوع را متناسب با سلیقه و علاقه خودم دیدم و به همین خاطر تقاضای عضویت را اعلام کردم و با تست و استعداد شناسی مربی و مسئولان معاونت فرهنگی و هنری کانون فرصت رشد و پیشرفت برایم فراهم شد.

 

پس از عضویت در تیم تئاتر، فعالیت های آموزشی، اجراهای صحنه ای انجام و نهایت به جشنواره ها معرفی شدم که در جشنواره نمایش بچه های مسجد استان اصفهان، بنده را به عنوان بازیگر نمونه معرفی کردند.

 

*موفقیت در زندگی را چگونه توضیح و تفسیر می کنید؟

 

با تلاش و هدف گذاری مناسب برای رشد استعدادهایم توانستم به عنوان بازیکرد برتر جشنواره نمایشی بچه های مسجد باشم، پس باید در زندگی به این موضوع مهم توجه کرد و زمینه ساز موفقیت خود باشیم.

 

برای پیشرفت نیازی به بزرگی سن و سال نیست و هر لحظه را باید قدر بدانیم و آن هایی که سنگ های بزرگ را جابه جا می کنند حتما زا جابه جایی سنگ های کوچک شروع کرده اند

*احساس و نگاهت به این اتفاق و آشنایی با کانون چگونه است؟

 

کانون های فرهنگی هنری، موسسات آموزشی و مردمی که برای اعضای خود فرصت سازی می کنند زمینه ساز موفقیت افرادی مثل من شده اند.

 

حضور در گروه اوقات فراغت و کانون فرهنگی و هنری مسجد در رشد استعداد موثر بوده و باید از این مراکز و امکاناتی که فراهم شده استفاده کنیم و به دیگران نیز نفع برسانیم.

 

*آیا دوستانت را به کانون دعوت کرده اید و چه توضیحی برای آن ها دارید؟

 

یکی از سیاست های مهم کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران مشارکت جمعی اعضا است و کارها بر عهده اعضا قرار گرفته و ما نسبت به کانون احساس مسئولیت داریم و به عنوان اعضای یک خانواده سعی در پیشرفت فعالیت ها داشته ایم و به همین خاطر افراد جدید را برای انجام فعالیت ها به این مراکز جذب می کنیم.

افراد نوجوان و جوان از برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استفاده کنند که زمینه ساز پیشرفت آنان و همچنین به پیشرفت جامعه کمک می کند.

کد خبر 1064871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha